בקשת מידע | נגן מעלי אקספרס להשיג בארץ, האומנם??
-
אני מעוניינת לקנות נגן M18/200/390 מהארץ היכן אפשר להשיג בארץ?
וכן האם יש אפשרות לשלם בעלי אקספרס באמצעות העברה בנקאית? האם זה בטוח לקנות משם? אשמח שמישהו שיודע ומכיר יענה כאן, תודה רבה!! -
אני מעוניינת לקנות נגן M18/200/390 מהארץ היכן אפשר להשיג בארץ?
וכן האם יש אפשרות לשלם בעלי אקספרס באמצעות העברה בנקאית? האם זה בטוח לקנות משם? אשמח שמישהו שיודע ומכיר יענה כאן, תודה רבה!! -
אני מעוניינת לקנות נגן M18/200/390 מהארץ היכן אפשר להשיג בארץ?
וכן האם יש אפשרות לשלם בעלי אקספרס באמצעות העברה בנקאית? האם זה בטוח לקנות משם? אשמח שמישהו שיודע ומכיר יענה כאן, תודה רבה!!@tehilab יש בארץ! הנגן ה"המנגן פרו" זה בעצם M390. בעבר היה ל"המנגן" גם את הM200. יכול להיות שאפשר עדיין למצא אתו בחנויות.
אגב @ענק-הסלולר הוא היבואן של "המנגן"
-
@tehilab יש בארץ! הנגן ה"המנגן פרו" זה בעצם M390. בעבר היה ל"המנגן" גם את הM200. יכול להיות שאפשר עדיין למצא אתו בחנויות.
אגב @ענק-הסלולר הוא היבואן של "המנגן"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות