@אליצפן מה הכוונה מעבירים?
גם בווינדוס 11 יש פתקים נדבקים.
אם אתה מתכוון לפתקים ששמרת אותם ואתה רוצה להעביר את הכל אתה צריך להתחבר לחשבון של מייקרוסופט ואז הוא מעביר לך את הכל לבד אחרי שאתה מתחבר במחשב השני של ווינדוס 11
@אליצפן מה הכוונה מעבירים?
גם בווינדוס 11 יש פתקים נדבקים.
אם אתה מתכוון לפתקים ששמרת אותם ואתה רוצה להעביר את הכל אתה צריך להתחבר לחשבון של מייקרוסופט ואז הוא מעביר לך את הכל לבד אחרי שאתה מתחבר במחשב השני של ווינדוס 11
@KINGYOS ,
בין שני מחשבים עם וינדוס 10 היה צורה להעביר בלי שום חשבון פשוט לקחת קובץ מסויים ולשים באותו המקום במחשב השני. עיין פה.
הבעיה היא שבוינדוס 11 המיקום והקובץ כנראה שונה.
אשמח אם מישהו יודע על צורה לעשות את זה בלי התחברות לחשבון.
@KINGYOS ,
בין שני מחשבים עם וינדוס 10 היה צורה להעביר בלי שום חשבון פשוט לקחת קובץ מסויים ולשים באותו המקום במחשב השני. עיין פה.
הבעיה היא שבוינדוס 11 המיקום והקובץ כנראה שונה.
אשמח אם מישהו יודע על צורה לעשות את זה בלי התחברות לחשבון.
אני רואה פה שבווינדוס 11 השתנה סוג הקובץ של הנתונים של הפתקים מסיומת .snt לסיומת .sqlite.
האם יש צורה להמיר את הקובץ מסוג אחד לשני או שזה פשוט פועל אחרת ואין שום צורה להעביר לוינדוס 11 הערות מוינדוס 10?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗