בעיה | בעייה בפרימייר
-

משהו בכרטיס מסך.
הוא מפנה אותי לקישור הזה https://helpx.adobe.com/x-productkb/multi/drivers-video-win-intel.html
אבל בפועל אני לא יכול להוריד משם כלום. -

משהו בכרטיס מסך.
הוא מפנה אותי לקישור הזה https://helpx.adobe.com/x-productkb/multi/drivers-video-win-intel.html
אבל בפועל אני לא יכול להוריד משם כלום.@יחיאל-האלוף
הכרטיס לא מתאים לפרמייר... אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש בתוכנה...
פשוט תלחץ על השורה האדומה בצד ימין למטה והתוכנה תפתח -
@יחיאל-האלוף
הכרטיס לא מתאים לפרמייר... אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש בתוכנה...
פשוט תלחץ על השורה האדומה בצד ימין למטה והתוכנה תפתח@itzik429 ברור אבל אני רוצה לסדר את זה.
איך שהבנתי זה בעייה בדרייברים. -
@itzik429 ברור אבל אני רוצה לסדר את זה.
איך שהבנתי זה בעייה בדרייברים.@יחיאל-האלוף
לא נראה לי שאפשר... למיטב הבנתי זה פשוט בגלל שהכרטיס שלך הוא חלש ולא עומד בדרישות מערכת של פרמייר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות