בקשת מידע | טאבלט סמסונג לא נדלק
-
לחצתי על לחצן הכיבוי + ווליום
נדלק מסך חלקית, והמכשיר נדלק, עשיתי פעלה מחדש ושוב לא מגיבמה עושים?
-
@MOSHE לא הסברת כלום
מה היה פעם מה קרה אחרי איך זה קרה
איזה דברים נסית
יש הרבה מכשירים שנמצאים בזבל שלא עובדים כי הם פשוט לא עובדים
אם המקרה שלך שונה פרט באר נמק@ראובן-שבתי המכשיר שלי עבד פיקס, לא נפל או משהו.. פתאום שבק חיים
ניסיתי בעיקר ללחוץ על הלחצנים (כמו שכתבתי למעלה)
-
@ראובן-שבתי המכשיר שלי עבד פיקס, לא נפל או משהו.. פתאום שבק חיים
ניסיתי בעיקר ללחוץ על הלחצנים (כמו שכתבתי למעלה)
@MOSHE כתב בבקשת מידע | טאבלט סמסונג לא נדלק:
@ראובן-שבתי המכשיר שלי עבד פיקס, לא נפל או משהו.. פתאום שבק חיים
ניסיתי בעיקר ללחוץ על הלחצנים (כמו שכתבתי למעלה)
אתה מצליח להגיע לריקברי?
-
@MOSHE כתב בבקשת מידע | טאבלט סמסונג לא נדלק:
@ראובן-שבתי המכשיר שלי עבד פיקס, לא נפל או משהו.. פתאום שבק חיים
ניסיתי בעיקר ללחוץ על הלחצנים (כמו שכתבתי למעלה)
אתה מצליח להגיע לריקברי?
@ראובן-שבתי עם הלחצנים לא
יש עוד דרך? -
@ראובן-שבתי עם הלחצנים לא
יש עוד דרך?@MOSHE כתב בבקשת מידע | טאבלט סמסונג לא נדלק:
יש עוד דרך?
דרך למה?
לא מבין גדול באנדרואיד
רק קודם בכלל תוודא שהמכשיר מצליח להדלק
אם הריקברי נדלק אולי זה בעית תוכנה ולא חומרה -
@MOSHE כתב בבקשת מידע | טאבלט סמסונג לא נדלק:
יש עוד דרך?
דרך למה?
לא מבין גדול באנדרואיד
רק קודם בכלל תוודא שהמכשיר מצליח להדלק
אם הריקברי נדלק אולי זה בעית תוכנה ולא חומרה@ראובן-שבתי כרגע הוא לא נדלק
מקודם הוא נדלק לי חלקית -
@ראובן-שבתי כרגע הוא לא נדלק
מקודם הוא נדלק לי חלקיתפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות