בקשת מידע | התקנת תעודת אבטחה של נטפרי בג'לי 2 עם רוט
-
אשמח לעזרה איך לעשות את זה,
מתוך האתר של נטפרי, עיין כאן.
במידה וקיימות הרשאות ניהול מתקדמות (root):
ניתן להעתיק את התעודה (בפורמט המותאם לאנדרואיד - להורדה מכאן) לתיקיית תעודות המערכת נתיב system/etc/security/cacerts/ ובכך לגרום שהתעודה תהיה תעודת מערכת. ניתן לבצע זאת בקלות באמצעות אפליקציית Root Certificate Manager, להורדה מכאן. -
@תודה-לבורא-עולם השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | התקנת תעודת אבטחה של נטפרי בג'לי 2 עם רוט:
@תודה-לבורא-עולם השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
אני צריך מודול להתקנה,
התקנתי מודול ל 019, ועכשיו אני צריך מודול לבזק,
תודה רבה -
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | התקנת תעודת אבטחה של נטפרי בג'לי 2 עם רוט:
@תודה-לבורא-עולם השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
אני צריך מודול להתקנה,
התקנתי מודול ל 019, ועכשיו אני צריך מודול לבזק,
תודה רבה -
@תודה-לבורא-עולם השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
מה העדיפות?
זה לא יותר מסובך + יותר סיכונים למשתמש הפשוט? -
השיטה שמובאת שם של מודול magisk עדיפה.
מה העדיפות?
זה לא יותר מסובך + יותר סיכונים למשתמש הפשוט? -
@אברהם-א
סוג הקובץ הזה , מיועד לתוך הרוט בנתיב וכו' (שים לב שסיומת הקובץ הזה הינה - 0).
כדי להתקין תעודה במקום שבו אתה מנסה עכשיו להתקין, אתה זקוק לתעודה בסיסית מאד שהסיומת שלה תהיה cert.
אני מצרף תמונה,

כאן תראה את השלב הבסיסי - זו תעודה שמאפשרת גלישה בדפדפן בלי רוט ובלי כלום. רק להתקין מתוך המכשיר כמו שאתה מנסה בתמונה שצירפת.... -
יש לי בעיה מוזרה עכשיו,
כל פעם שאני מכבה את המכשיר האינטרנט לא עובד לי עד שאני שם ידנית את התעודה בסיסטם,
למה זה קורה? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
,