שאלה בקשר לתוכנה שהועלה פה
-
העלו פה תוכנה לעדכון דרייברים
IObit Driver Booster - עדכון דרייברים
יכול להיות שהאנטי וירוס מוחק את הקובץ?
-
@yitzikdy אמר בשאלה בקשר לתוכנה שהועלה פה:
יכול להיות שהאנטי וירוס מוחק את הקובץ?
כן,כי כנראה זה התקנה אוטומטית עפ פריצה
-
@yitzikdy אמר בשאלה בקשר לתוכנה שהועלה פה:
יכול להיות שהאנטי וירוס מוחק את הקובץ?
כן,כי כנראה זה התקנה אוטומטית עפ פריצה
-
@yitzikdy אמר בשאלה בקשר לתוכנה שהועלה פה:
פשוט הורדתי את זה ואני לוחץ פתח תיקייה ואין שם את התוכנה!!!
תשהה אנטי וירוס
אתה יכול להכניס את זה לכיווץ ואז לא ימחק -
@yitzikdy אמר בשאלה בקשר לתוכנה שהועלה פה:
פשוט הורדתי את זה ואני לוחץ פתח תיקייה ואין שם את התוכנה!!!
תשהה אנטי וירוס
אתה יכול להכניס את זה לכיווץ ואז לא ימחק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות