עזרה | מכשיר לא מתעורר מבריק
-
מכשיר X15 לא מתעורר מבריק אחרי צריבת רום מלא
הופיע סימן וי ירוק בתוכנת SP ו....לא נדלק!
מישהו יכול לעזור? -
מכשיר X15 לא מתעורר מבריק אחרי צריבת רום מלא
הופיע סימן וי ירוק בתוכנת SP ו....לא נדלק!
מישהו יכול לעזור?@קצלנבוגן-2 הרבה פעמים כן, אם למשל הדאטה מוצפן, המכשיר לא ידלק תקין, בכל אופן אם המכשיר ריק אין שום מניעה לצרוב אותו...
-
פוסט זה נמחק!
-
האם מישהו יכול לעזר?
-
האם מישהו יכול לעזר?
@קצלנבוגן-2 סיכה בחור איפוס ניסית?
איך התחיל הבריק? ע"י צריבה או שסתם המכשיר לא נדלק פתאום -
@קצלנבוגן-2 סיכה בחור איפוס ניסית?
איך התחיל הבריק? ע"י צריבה או שסתם המכשיר לא נדלק פתאום@chaimd כתב בעזרה | מכשיר לא מתעורר מבריק:
סיכה בחור איפוס ניסית?
נסיתי
@chaimd כתב בעזרה | מכשיר לא מתעורר מבריק:
איך התחיל הבריק? ע"י צריבה או שסתם המכשיר לא נדלק פתאום
ע"י פרמוט ושצורבים מחדש את הרום זה לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות