בקשת מידע | גישה לקבצי המערכת (SISTEM) דרך המחשב
-
@כ-ק יש לך את הקובץ בתור קובץ סיסטם?
כלומר שאתה עכשיו שאבת אותו או שמישהו שלח לך שאוב? -
@כ-ק יש לך את הקובץ בתור קובץ סיסטם?
כלומר שאתה עכשיו שאבת אותו או שמישהו שלח לך שאוב?@יחיאל-האלוף הבעיה הייתה שבטעות מחקתי משהו בתיקיית praiv app וזה שיבש לי את המערכת היה לי את הקובץ אצלי אבל לא יכולתי להיכנס כדי להחזיר אז רציתי להכניס בחזרה דרך המחשב, תכלס בסוף צרתי דרך spd רק את ה sistem. והסתדר
-
@יחיאל-האלוף הבעיה הייתה שבטעות מחקתי משהו בתיקיית praiv app וזה שיבש לי את המערכת היה לי את הקובץ אצלי אבל לא יכולתי להיכנס כדי להחזיר אז רציתי להכניס בחזרה דרך המחשב, תכלס בסוף צרתי דרך spd רק את ה sistem. והסתדר
@כ-ק מצוין.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות