בקשה | אני צריך מחיצת logo
-
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לךפוסט זה נמחק! -
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לך@123yonatan כתב בבקשה | אני צריך מחיצת logo:
תעדכן אם זה פתוח לך
כן, פתוח לי, ממש תודה רבה, תזכה למצוות
-
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לך@123yonatan כתב בבקשה | אני צריך מחיצת logo:
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לךזה לאנדרואיד 12? נכון?
-
@123yonatan כתב בבקשה | אני צריך מחיצת logo:
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לךזה לאנדרואיד 12? נכון?
@נרוש איזה אתר הורדת את זה?
-
@נרוש איזה אתר הורדת את זה?
@שניאור-שמח כתב בבקשה | אני צריך מחיצת logo:
איזה אתר הורדת את זה?
תשאל את @123yonatan הוא הוריד את זה
-
@123yonatan כתב בבקשה | אני צריך מחיצת logo:
@נרוש https://mega.nz/file/dZRQFaBa#xWYF9SCI4MJHzmd9I_H71rKWGT6VLKFYCOtdm4vQPjI זה הקישור בעיקרון
תעדכן אם זה פתוח לךזה לאנדרואיד 12? נכון?
@נרוש זה רום לאנדרואיד 12 אבל יש לו רק סינית ואנגלית בלי שירותי גוגל
מה שאני עשיתי שאחרי זה צרבתי רום מקוסטם -
@נרוש איזה אתר הורדת את זה?
@שניאור-שמח לא הורדתי את הרום מישהו פרסם את זה פה לא מצאתי רום מלא נורמלי לf22 pro
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות