האם שייך להגדיר בחיוג עם זיהוי המערכת בהקשה על 0 שבתפריט הניהול, שהשיחה לא תוקלט?
כי הרבה פעמים אני מתקשר עם הזיהוי של הקו ותמיד זה שולח לי את ההקלטה למייל וזה מחרפן אותי רציתי לשאול אם מישהו יכול אולי לעזור לי אם הוא יודע על דרך לבטל את ההקלטה
תודה רבה
האם שייך להגדיר בחיוג עם זיהוי המערכת בהקשה על 0 שבתפריט הניהול, שהשיחה לא תוקלט?
כי הרבה פעמים אני מתקשר עם הזיהוי של הקו ותמיד זה שולח לי את ההקלטה למייל וזה מחרפן אותי רציתי לשאול אם מישהו יכול אולי לעזור לי אם הוא יודע על דרך לבטל את ההקלטה
תודה רבה