באג | בעיה בוינדוס 11 22H2
-
יש לי מחשב של DELL התקנתי עליו וינדוס 11 22H2 הכל הותקן ועובד מצויין חוץ מאיזה באג שיש לי-
כשלוחצים (אם העכבר) על ויי-פיי שמע או סוללה (אחד ליד השני) אמור להפתח חלון אם הפרטים כל אחד והפרטים שלו. אצלי - כשאני לוחץ על אחד מאלו הוא לא מגיב (לא קורה כלום) זאת אומרת שכל פעם שאני רוצה לשנות עוצמת שמע או לטפל בויי-פיי אני צריך לעשות את זה דרך ההגדרות
למשהו יש עצה או פתרון מה לעשות???
אשמח מאוד.. - מרווה שהסברתי מספיק מפורט
תודה!!!
-
יש לי מחשב של DELL התקנתי עליו וינדוס 11 22H2 הכל הותקן ועובד מצויין חוץ מאיזה באג שיש לי-
כשלוחצים (אם העכבר) על ויי-פיי שמע או סוללה (אחד ליד השני) אמור להפתח חלון אם הפרטים כל אחד והפרטים שלו. אצלי - כשאני לוחץ על אחד מאלו הוא לא מגיב (לא קורה כלום) זאת אומרת שכל פעם שאני רוצה לשנות עוצמת שמע או לטפל בויי-פיי אני צריך לעשות את זה דרך ההגדרות
למשהו יש עצה או פתרון מה לעשות???
אשמח מאוד.. - מרווה שהסברתי מספיק מפורט
תודה!!!
@למבורגיני-0 תריץ בפאוורשל כמנהל
Get-AppxPackage Microsoft.Windows.ShellExperienceHost | foreach {Add-AppxPackage -register "$($_. InstallLocation)\appxmanifest.xml" -DisableDevelopmentMode} Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_. InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות