בירור | החלפת סינון
-
יש לי כרגע כשר פליי חינמי (שילמתי עליו 50 שח כשקניתי את המכשיר)
כרגע אני מעונין להחליף לנטספארק, האם יש דרך להוריד את הכשר פליי החינמי או שצריך לצרוב גירסה מחדש? -
@znt כתב בבירור | החלפת סינון:
האם יש דרך להוריד את הכשר פליי
בעייתי לתת מידע כזה, כי אחרים יכולים להשתמש בו כדי להוריד את הכשר פליי ולא לשים סינון אחר אח"כ
@רפאל-vnkl תגיד לו בפרטי או במייל
-
לא נראה לי אפשר להשים נטספארק על המכשיר הזה
-
לא נראה לי אפשר להשים נטספארק על המכשיר הזה
@אני-אני-אני
נט סמארט אפשר.
זה רעיון דומה לנט ספארק (אולי של אותו חברה), אבל מותאם ל 21 פרו -
@אני-אני-אני
נט סמארט אפשר.
זה רעיון דומה לנט ספארק (אולי של אותו חברה), אבל מותאם ל 21 פרו@אזולאי כתב בבירור | החלפת סינון:
@אני-אני-אני
נט סמארט אפשר.
זה רעיון דומה לנט ספארק (אולי של אותו חברה), אבל מותאם ל 21 פרואפשר רק על ידי צריבת גרסא מיוחדת שהם התאימו למכשיר.
אפליקציית הסינון זה אותה אפליקציה של נטספארק רק ברמות שונות. -
@אזולאי כתב בבירור | החלפת סינון:
@אני-אני-אני
נט סמארט אפשר.
זה רעיון דומה לנט ספארק (אולי של אותו חברה), אבל מותאם ל 21 פרואפשר רק על ידי צריבת גרסא מיוחדת שהם התאימו למכשיר.
אפליקציית הסינון זה אותה אפליקציה של נטספארק רק ברמות שונות.@מישהו12 כתב בבירור | החלפת סינון:
@אזולאי כתב בבירור | החלפת סינון:
@אני-אני-אני
נט סמארט אפשר.
זה רעיון דומה לנט ספארק (אולי של אותו חברה), אבל מותאם ל 21 פרואפשר רק על ידי צריבת גרסא מיוחדת שהם התאימו למכשיר.
אפליקציית הסינון זה אותה אפליקציה של נטספארק רק ברמות שונות.אפשר לעשים סינון על שיומי מרחוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות