בעיה | הנגן מתחמם, מה יש לעשות?
-
כשאני משתמש בנגן - אפילו דברים פשוטים ולא מסובכים הוא מתחמם מאוד( קשה לגעת בו) מה יש לעשות?
-
כשאני משתמש בנגן - אפילו דברים פשוטים ולא מסובכים הוא מתחמם מאוד( קשה לגעת בו) מה יש לעשות?
@פסנתר-שקוף איזה נגן?
-
כשאני משתמש בנגן - אפילו דברים פשוטים ולא מסובכים הוא מתחמם מאוד( קשה לגעת בו) מה יש לעשות?
@פסנתר-שקוף
אתה יכול לנסות להטעין אותו בראש מטען אם פחות אמפר -
כשאני משתמש בנגן - אפילו דברים פשוטים ולא מסובכים הוא מתחמם מאוד( קשה לגעת בו) מה יש לעשות?
@פסנתר-שקוף כשמשתמשים במכשיר כזה באמצע הטעינה זה גם מאוד מתחמם.
-
אני לא משתמש באמצע טעינה...
-
אני לא משתמש באמצע טעינה...
@פסנתר-שקוף אדרבה, יותר טוב....
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות