בקשת מידע | תקלה באוזניות WAVE 100 TWS JBL
-
@יעקב-אבינו
יש בדגם שלך כפתור קטן בקופסה?
א"כ תנסה ללחוץ עליו 15 שניות זה אמור לעשות הפעלה מחדש? -
@עוף-החול כתב בבקשת מידע | תקלה באוזניות WAVE 100 TWS JBL:
יש לי אוזניות בלוטוס' WAVE 100 TWS JBL,
ויש לי תקלה שכל אוזניה נחשבת למכשיר נפרד וא"א לשמוע בשתי האוזניות ביחד, רציתי לדעת אם יש דרך לאפס או משהו כזה כדי שהאוזניות יתחברו ביחד.
תודה רבהאיפה אתה מנסנ להתחבר? מחשב/ נגן / פלאפון ( איזה ) ?
-
פוסט זה נמחק!
-
@לא-מבין-במחשבים-0 לא, זה כבר קרה לי כשזה היה חדש ושלחתי לאחריות וסדרו לי את זה, ועכשיו זה קרה לי שוב ואין לי אחריות.
-
@עוף-החול הנציג החזיר לי את התשובה הבאה: (מתורגם ע"י Google)
"אני מצטער לשמוע, שאוזניות ה-JBL Wave 100 TWS שלך מתחברות רק בנפרד. אשמח לעזור לך למצוא פתרון לבעיה זו.
ייתכן שתוכל לפתור זאת, או לזהות את התקלה, על ידי ניסיון הפעולות הבאות:-
שכח/הסר את החיבור הקודם ברשימת ה-Bluetooth שלך
-
בצע איפוס באופן הבא:
הקש פעמיים על הכפתור באוזניה הימנית, ואז בהקשה השלישית - לחץ והחזק את הכפתור למשך יותר מ-5 שניות (עד שהיחידה נכבית).
זה משחזר את האוזניות לברירות המחדל של היצרן.
TWS חייב להיות מחובר כדי לבצע את האיפוס, כך שאף אחת מהאוזניות לא צריכה להיות כבויה או במארז הטעינה.
חבר ידנית את שתי האוזניות יחד על ידי לחיצה 3 פעמים מימין ו-3 פעמים משמאל.
Pease גם לבדוק את האוזניות עם מקורות שמע אחרים.
אנא ספר לי מה הייתה התוצאה כדי שאוכל לייעץ יותר. אני אפילו רוצה לשמוע ממך אם זה הצליח.
אם תזדקק לתמיכה נוספת, אנא השב להודעה זו ישירות. מעדיף אפשרות יצירת קשר אחרת? כל שעליך לעשות הוא לציין את מספר האסמכתה שלך 13419783 בעת יצירת קשר דרך כל אחד מערוצי התמיכה שלנו. בקר באתר התמיכה שלנו עבור כל הערוצים הזמינים.
בברכה,
טאבה
תמיכת לקוחות של Harman" -