עזרה- השבתת הגדרה רגישה בעכבר במחשב נייד
-
לאחרונה קורה לי הרבה שאני מרגיש שמישהוא משתלט לי על המחשב למרות שתוכנת השליטה מרחוק כבויה,
העכבר זז במסך וקבצים נלחצים שלא לפי פקודותי למחשב,
המוזר ביותר הוא שגם כאשר הוצאתי את כרטיס הרשת ועי''כ ניטרלתי למעשה את הווי פי,
עדיין המשיכה התופעה.
אודה מאוד לעוזרים ולמסייעים. -
לאחרונה קורה לי הרבה שאני מרגיש שמישהוא משתלט לי על המחשב למרות שתוכנת השליטה מרחוק כבויה,
העכבר זז במסך וקבצים נלחצים שלא לפי פקודותי למחשב,
המוזר ביותר הוא שגם כאשר הוצאתי את כרטיס הרשת ועי''כ ניטרלתי למעשה את הווי פי,
עדיין המשיכה התופעה.
אודה מאוד לעוזרים ולמסייעים. -
@נוני אנטי ווירוס הרצת?
@A0533057932 יש לי אנטי וירוס מקורי שטכנאי התקין לי,
אתמול הוא עשה לי שליטה מרחוק ואמר לי שהאנטי וירוס פועל,
כמו''כ הוא אמר לי שלא צריך למחוק וירוסים אלא זה נהיה אוטומאטית ע''י התוכנה,
א''כ מה הכוונה להריץ את האנטי וירוס? -
@A0533057932 יש לי אנטי וירוס מקורי שטכנאי התקין לי,
אתמול הוא עשה לי שליטה מרחוק ואמר לי שהאנטי וירוס פועל,
כמו''כ הוא אמר לי שלא צריך למחוק וירוסים אלא זה נהיה אוטומאטית ע''י התוכנה,
א''כ מה הכוונה להריץ את האנטי וירוס?@נוני איזה אנטי ווירוס יש לך?
-
@נוני איזה אנטי ווירוס יש לך?
-
@נוני מדובר במחשב נייד ?
אם כן מומלץ שתנסה להשבית את לוח המגע
ולהשתמש בעכבר חיצוני
ולבדוק אם זה עזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות