בעיה | עזרה בפייתון
-
למישהו יש מושג איך להוריד קורסים ככה שיהיהו אופליין? כי בil ודומיו צריך לעבור שאלון כדי להגיע לסרטון הבא תודה
@סתם-יהודי כתב בבעיה | עזרה בפייתון:
למישהו יש מושג איך להוריד קורסים ככה שיהיהו אופליין? כי בil ודומיו צריך לעבור שאלון כדי להגיע לסרטון הבא תודה
זה כנראה תלוי לפי קורס,
בקורס של פייתון זה לא ככה (יש שאלון אבל אפשר לדלג עליו) לפחות לא היה ככה בעבר, אולי כבר היו שינוים.בכל אופן ממליץ מאוד לא לדלג,
אין שום ערך בלהקשיב לסרטונים של פייתון בלי לבצע שום דבר בידיים. -
@סתם-יהודי כתב בבעיה | עזרה בפייתון:
למישהו יש מושג איך להוריד קורסים ככה שיהיהו אופליין? כי בil ודומיו צריך לעבור שאלון כדי להגיע לסרטון הבא תודה
זה כנראה תלוי לפי קורס,
בקורס של פייתון זה לא ככה (יש שאלון אבל אפשר לדלג עליו) לפחות לא היה ככה בעבר, אולי כבר היו שינוים.בכל אופן ממליץ מאוד לא לדלג,
אין שום ערך בלהקשיב לסרטונים של פייתון בלי לבצע שום דבר בידיים. -
@סתם-יהודי כתב בבעיה | עזרה בפייתון:
למישהו יש מושג איך להוריד קורסים ככה שיהיהו אופליין? כי בil ודומיו צריך לעבור שאלון כדי להגיע לסרטון הבא תודה
זה כנראה תלוי לפי קורס,
בקורס של פייתון זה לא ככה (יש שאלון אבל אפשר לדלג עליו) לפחות לא היה ככה בעבר, אולי כבר היו שינוים.בכל אופן ממליץ מאוד לא לדלג,
אין שום ערך בלהקשיב לסרטונים של פייתון בלי לבצע שום דבר בידיים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

אין שאלון, וזה באמת אחלה קורס
ומה שיוצא לי זה
מישהו יודע לעזור לי?