בקשת מידע | דחווף איך אני מתחבר למחשב בשליטה מרחוק?
-
אני חייב להתחבר עבודה ואני לא מצליח אשמח לעזרה
תודה -
אני חייב להתחבר עבודה ואני לא מצליח אשמח לעזרה
תודה@בערל-ושלייקס תתקין על המחשב בעבודה AnyDesk
או טים ויואר
תתקין גם אצלך את אותה התוכנה.
תפתח את התוכנה בשניהם במקביל ובמחשב של העבודה יציג לך קוד.
תזין אותו במחשב שלך וזה אמור להתחבר. -
@בערל-ושלייקס כתב בבקשת מידע | דחווף איך אני מתחבר למחשב בשליטה מרחוק?:
אני חייב להתחבר עבודה ואני לא מצליח אשמח לעזרה
עשיתי את זה השאלה איפה אני שם את הקוד
-
@בערל-ושלייקס כתב בבקשת מידע | דחווף איך אני מתחבר למחשב בשליטה מרחוק?:
אני חייב להתחבר עבודה ואני לא מצליח אשמח לעזרה
עשיתי את זה השאלה איפה אני שם את הקוד
@בערל-ושלייקס אני דסק או טים ויואר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות