דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות גרפיקה עימוד ועיצוב
  4. עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  5. בעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?

בעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
38 פוסטים 15 כותבים 3.5k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס סקרן להבין

    או שתפתחו בלי אינטרנט ואז תדליקו אותו... 😄

    S מנותק
    S מנותק
    sapir885
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    אני חוזרת שוב לתחילת השרשור:
    החרגתי את האנטי וירוס
    ועדיין הרישיון של אקרובט בורח
    למרות שאין שום משהו מגביל מצד האנטיוירוס.......

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • E ejay

      @sapir885
      יש להוסיף את השורות מ41 עד הסוף לחסימה
      https://pastebin.com/B6jn1rDU

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוטי יוזף
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @ejay אני לא מבין גדול בדברים האלה של הוספת שורות וכו'
      יש מישהו שמוכן לעשות מדריך מפורט לכך?

      E תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוטי יוזף

        @ejay אני לא מבין גדול בדברים האלה של הוספת שורות וכו'
        יש מישהו שמוכן לעשות מדריך מפורט לכך?

        E מנותק
        E מנותק
        ejay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ejay
        #18

        @מוטי-יוזף
        תוריד תתוכנה
        https://www.sordum.org/8266/bluelifehosts-editor-v1-5/
        תוריד תקובץ הזה
        https://f2h.io/yft1oiw5zcq0
        בתוכנה
        file>import list
        ותפנה אותו לקובץ שהורדה
        פשוט

        יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • E ejay

          @מוטי-יוזף
          תוריד תתוכנה
          https://www.sordum.org/8266/bluelifehosts-editor-v1-5/
          תוריד תקובץ הזה
          https://f2h.io/yft1oiw5zcq0
          בתוכנה
          file>import list
          ותפנה אותו לקובץ שהורדה
          פשוט

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
          #19

          @ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
          הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
          חסימת כתובות אדובי.bat
          קרדיט @שלמה-ו

          E ע ז 3 תגובות תגובה אחרונה
          6
          • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

            @ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
            הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
            חסימת כתובות אדובי.bat
            קרדיט @שלמה-ו

            E מנותק
            E מנותק
            ejay
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @יוסי-מחשבים
            יש כמה כתובות חדשות לגירסאות החדשות
            שלא נמצאות אצלך

            שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • E ejay

              @יוסי-מחשבים
              יש כמה כתובות חדשות לגירסאות החדשות
              שלא נמצאות אצלך

              שלמה וש מנותק
              שלמה וש מנותק
              שלמה ו
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @ejay כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

              @יוסי-מחשבים
              יש כמה כתובות חדשות לגירסאות החדשות
              שלא נמצאות אצלך

              אני עובד כרגע על קובץ אוטומטי שיחסום את כל הכתובות
              אפרסם כאן כשיהיה מוכן

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שלמה וש שלמה ו

                @ejay כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                @יוסי-מחשבים
                יש כמה כתובות חדשות לגירסאות החדשות
                שלא נמצאות אצלך

                אני עובד כרגע על קובץ אוטומטי שיחסום את כל הכתובות
                אפרסם כאן כשיהיה מוכן

                E מנותק
                E מנותק
                ejay
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @שלמה-ו
                יש לי כזה
                בפיירוואל blocking all exe in and out

                שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E ejay

                  @שלמה-ו
                  יש לי כזה
                  בפיירוואל blocking all exe in and out

                  שלמה וש מנותק
                  שלמה וש מנותק
                  שלמה ו
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @ejay כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                  @שלמה-ו
                  יש לי כזה
                  בפיירוואל blocking all exe in and out

                  אני יודע שזה אפשרי ככה
                  ואפשרי גם לייצא רשימה ולייבא בתוכנה שהבאת
                  אבל יותר קל לאנשים להפעיל סקריפט שיעשה הכל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                    @ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
                    הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
                    חסימת כתובות אדובי.bat
                    קרדיט @שלמה-ו

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    ע.1195
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                    @ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
                    הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
                    חסימת כתובות אדובי.bat

                    יש כאן קובץ עם כתובות של אדובי מעודכן מלפני יומיים.

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • שלמה וש מנותק
                      שלמה וש מנותק
                      שלמה ו
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ו
                      #25

                      @ejay @ע-1195 @sapir885
                      מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
                      חסימת-כתובות-אדובי.bat
                      מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
                      רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
                      בהצלחה

                      A משה מזרחימ כ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      8
                      • שלמה וש שלמה ו

                        @ejay @ע-1195 @sapir885
                        מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
                        חסימת-כתובות-אדובי.bat
                        מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
                        רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
                        בהצלחה

                        A מנותק
                        A מנותק
                        amit5470
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                        מצורף סקריפט

                        לא צירפת את הקובץ

                        E שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • A amit5470

                          @שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                          מצורף סקריפט

                          לא צירפת את הקובץ

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ejay
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @amit5470
                          https://github.com/charlesdh/addfwrs/tree/master

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A amit5470

                            @שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                            מצורף סקריפט

                            לא צירפת את הקובץ

                            שלמה וש מנותק
                            שלמה וש מנותק
                            שלמה ו
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @amit5470 כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                            @שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                            מצורף סקריפט

                            לא צירפת את הקובץ

                            ערכתי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שלמה וש שלמה ו

                              @ejay @ע-1195 @sapir885
                              מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
                              חסימת-כתובות-אדובי.bat
                              מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
                              רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
                              בהצלחה

                              משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @שלמה-ו
                              דרך מה הוא חוסם?
                              אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?

                              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                              שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה מזרחימ משה מזרחי

                                @שלמה-ו
                                דרך מה הוא חוסם?
                                אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?

                                שלמה וש מנותק
                                שלמה וש מנותק
                                שלמה ו
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @משה-מזרחי כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                @שלמה-ו
                                דרך מה הוא חוסם?

                                הוסט (HOST- קובץ שאחראי על חסימת כתובות מלגשת לרשת מובנה בווינדוס)

                                אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?

                                כן זה לא קשור אליו

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמה וש שלמה ו

                                  @משה-מזרחי כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                  @שלמה-ו
                                  דרך מה הוא חוסם?

                                  הוסט (HOST- קובץ שאחראי על חסימת כתובות מלגשת לרשת מובנה בווינדוס)

                                  אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?

                                  כן זה לא קשור אליו

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוטי יוזף
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
                                  חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-ו

                                  חשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה

                                  יש עוד מה לעשות?

                                  שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוטי יוזף

                                    @שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
                                    חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-ו

                                    חשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה

                                    יש עוד מה לעשות?

                                    שלמה וש מנותק
                                    שלמה וש מנותק
                                    שלמה ו
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ו
                                    #32

                                    @מוטי-יוזף כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                    @שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
                                    חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-ו

                                    חשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה

                                    יש עוד מה לעשות?

                                    קח את התוכנה שהביא @ejay
                                    HostsEditor.zip

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שלמה וש שלמה ו

                                      @מוטי-יוזף כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                      @שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
                                      חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-ו

                                      חשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה

                                      יש עוד מה לעשות?

                                      קח את התוכנה שהביא @ejay
                                      HostsEditor.zip

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוטי יוזף
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @שלמה-ו התוכנה ירד לי הקובץ חסום לי

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מוטי יוזף

                                        @שלמה-ו התוכנה ירד לי הקובץ חסום לי

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוטי יוזף
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי יוזף
                                        #34

                                        @מוטי-יוזף @שלמה-ו יש מצב שאתה מעלה את הקובץ שהעלה @ejay ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                          @ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
                                          הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
                                          חסימת כתובות אדובי.bat
                                          קרדיט @שלמה-ו

                                          ז מנותק
                                          ז מנותק
                                          זנב לאריות
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                          הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
                                          חסימת כתובות אדובי.bat

                                          הרצתי את הקובץ הזה
                                          וגם את הקובץ הזה:

                                          @שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:

                                          מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
                                          חסימת-כתובות-אדובי.bat
                                          מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
                                          רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא

                                          ועזר,
                                          אלא שכעת אני לא יכול להכנס ממחשב אחר לכונן רשת (D:) של המחשב שבו הרצתי את הסקריפט, בגלל הבעיה עם אדובי
                                          (יצויין שמהמחשב הראשון אני כן יכול להתחבר עדיין לכונן רשת שבמחשב השני).

                                          @יוסי-מחשבים @שלמה-ו אשמח אם יש לכם פתרון לענין

                                          תודה רבה

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר