טופס אצל לבלרון
-
שלחתי טופס ללבלרון לפני שלושה ימים ועדיין לא קיבלתי שום תשובה לדוא"ל.
מישהו כאן פעם התנסה איתם? יודע כמה זמן לוקח עד שהם מחזירים?
או לחילופין אשמח לדעת אם יש אופציות נוספות לטפסים מקוונים עם חתימה דיגטלית.
אני מעדיף טופס שניתן להטמיע באתר עצמו מאשר קישור חיצוני.
שלחתי להם בקשה אבל עדיין לא נעניתי
אשמח לעזרתכם ולנסיונכם
תודה רבה -
שלחתי טופס ללבלרון לפני שלושה ימים ועדיין לא קיבלתי שום תשובה לדוא"ל.
מישהו כאן פעם התנסה איתם? יודע כמה זמן לוקח עד שהם מחזירים?
או לחילופין אשמח לדעת אם יש אופציות נוספות לטפסים מקוונים עם חתימה דיגטלית.
אני מעדיף טופס שניתן להטמיע באתר עצמו מאשר קישור חיצוני.
שלחתי להם בקשה אבל עדיין לא נעניתי
אשמח לעזרתכם ולנסיונכם
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות