בקשת מידע | תיקיית אפליקציות
-
@שניה-אחת אם אתה מדבר על מכשירים שמריצים את מסך הבית המקורי של aosp אז דנו בזה בעבר והבאתי איזה קובץ של המסך בית (דורש עריכת רוט) שמסתמא ניתן לערוך אותו להתאמה אישית של סדר האפליקציות
הבעיה שאף אחד לא הצליח להבין איך ומי נגד מי שם, לכן הפרויקט הזה לא קודם - אם יש לך רוט וכוח לנסות להבין - דבר איתי -
@שניה-אחת אם אתה מדבר על מכשירים שמריצים את מסך הבית המקורי של aosp אז דנו בזה בעבר והבאתי איזה קובץ של המסך בית (דורש עריכת רוט) שמסתמא ניתן לערוך אותו להתאמה אישית של סדר האפליקציות
הבעיה שאף אחד לא הצליח להבין איך ומי נגד מי שם, לכן הפרויקט הזה לא קודם - אם יש לך רוט וכוח לנסות להבין - דבר איתי -
@איש-אמת יש לי רוט ויש לי כח ואין לי מושג איך להגיע בפרטי ואני לא יודע מה זה דף הבית שאמרת
-
@שניה-אחת אם אתה מדבר על מכשירים שמריצים את מסך הבית המקורי של aosp אז דנו בזה בעבר והבאתי איזה קובץ של המסך בית (דורש עריכת רוט) שמסתמא ניתן לערוך אותו להתאמה אישית של סדר האפליקציות
הבעיה שאף אחד לא הצליח להבין איך ומי נגד מי שם, לכן הפרויקט הזה לא קודם - אם יש לך רוט וכוח לנסות להבין - דבר איתי -
@שניה-אחת אם אין לך את זה בדף הבית המקורי, תתקין לאונצ'ר אחר ותהיה לך האפשרות. לא צריך רוט בשביל זה.
לדוגמא-
https://file.mitmachim.top/download.php?id=84&token=kMFSl3XkBoJUP909ld3FwIPOCZDz3Jy1https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1616450276083-לאונצ-x27-ר-נובה.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות