שאלה | איך לבחור מאיזה כונן יופעל המחשב
-
@מהיר תראה, קח את הזמן
תלחץ אחד אחד מהמקשים של הF, אם לא הולך אז על DEL, ואולי גם על Esc.
אמור לעלות איזה תפריט עם השם של החברה של האון קי.
תנסה לאט לאט.. אחד אחד.
בהצלחה! -
@clickcom אמר בשאלה | איך לבחור מאיזה כונן יופעל המחשב:
נראה שהלוח אם ישן
תנסה USB-HDDאכן במחשבים עם התפריט שהועלה לעיל צריך לבחור USB-HDD
-
@clickcom אמר בשאלה | איך לבחור מאיזה כונן יופעל המחשב:
נראה שהלוח אם ישן
תנסה USB-HDDאכן במחשבים עם התפריט שהועלה לעיל צריך לבחור USB-HDD
@משחזר-מידע אבל במה לבחור בתפריט הראשון או השני
-
@מהיר אמר בשאלה | איך לבחור מאיזה כונן יופעל המחשב:
גם ניסתי בתפריט הראשון והוא לא עולה ובשני הוא לא נותן לי בחור
אז כנראה יש בעיה בצריבה שלך
אולי צרבת כUEFI והמחשב שלך ישן נושן שלא מכיר בזה?! -
@מהיר אמר בשאלה | איך לבחור מאיזה כונן יופעל המחשב:
גם ניסתי בתפריט הראשון והוא לא עולה ובשני הוא לא נותן לי בחור
אז כנראה יש בעיה בצריבה שלך
אולי צרבת כUEFI והמחשב שלך ישן נושן שלא מכיר בזה?!@משחזר-מידע עשתי גם וגם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

