מענה אוטומטי של תבנית בג'ימייל
-
@sh774 לא הבנתי. השאלה על מענה אוטו' לכל הודעה לא רק ל-4 ימים.
ומה הכוונה תבנית? איפה עושים את זה? -
@אסתי1
מחליפים שפה לאנגלית ואז יוצרים מייל חדש לוחצים על ה3 נקודות בצד ושומרים כתבנית מגדירים מסננן ואז נכנסים להגדרות בוחרים במסננים ותבניות בוחרים את התבנית ומגדירים שישלח את התבנית על כל מייל נכנס.
אחרי זה אפשר להחזיר את השפה לעברית. -
@אסתי1
מחליפים שפה לאנגלית ואז יוצרים מייל חדש לוחצים על ה3 נקודות בצד ושומרים כתבנית מגדירים מסננן ואז נכנסים להגדרות בוחרים במסננים ותבניות בוחרים את התבנית ומגדירים שישלח את התבנית על כל מייל נכנס.
אחרי זה אפשר להחזיר את השפה לעברית.@sh774 אפשר לעשות שהתבנית תישלח רק אחרי דקה לדוגמה?
-
@sh774 אפשר לעשות שהתבנית תישלח רק אחרי דקה לדוגמה?
@מתחיל-מומחה אי אפשר
-
@kktao אמר במענה אוטומטי של תבנית בג'ימייל:
יש אפשרות לצרף גם קובץ או רק באאוטלוק ?
אפשר רק תמונה בגוף ההודעה או קישור לדרייב
ט.ל.ח.
-
ט.ל.ח.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות