בירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80
-
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימות -
היי,
ניסתי לעשות רוט עם האפליקציה המובאת כאן, אבל למרות הרוט אני לא מצליח למחוק קבצים מהשורש - הרוט הזה לא אמיתי?@אבי_770 כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
היי,
ניסתי לעשות רוט עם האפליקציה המובאת כאן, אבל למרות הרוט אני לא מצליח למחוק קבצים מהשורש - הרוט הזה לא אמיתי?איזה אפליקציה? כבר נכתב שזה לא עובד במכשיר הנ"ל ו @זונדל הצליח ע"י צריבה של הבוט המושרש (הוא לא כתב ע"י איזה תוכנה...)
-
היי,
ניסתי לעשות רוט עם האפליקציה המובאת כאן, אבל למרות הרוט אני לא מצליח למחוק קבצים מהשורש - הרוט הזה לא אמיתי? -
-
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימות@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותנשמח שתעלה את הסיסטם הערוך לטובת הכלל
-
@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותנשמח שתעלה את הסיסטם הערוך לטובת הכלל
@danidani כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותנשמח שתעלה את הסיסטם הערוך לטובת הכלל
למה אתה לא עורך לבד?
יש הרבה כלים לעריכת אימג'ים
הכלי האהוב עליי img mtk tool -
@danidani כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותנשמח שתעלה את הסיסטם הערוך לטובת הכלל
למה אתה לא עורך לבד?
יש הרבה כלים לעריכת אימג'ים
הכלי האהוב עליי img mtk tool -
@זונדל-גרנד אם אפשר הסבר מסודר איך ניתן לעשות לו רוט או לערוך את הסיסטם ללא רוט???
@2580 כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל-גרנד אם אפשר הסבר מסודר איך ניתן לעשות לו רוט או לערוך את הסיסטם ללא רוט???
תגבה את הסיסטם ותערוך אותו ותצרוב מה צריך להסביר..
-
@2580 כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל-גרנד אם אפשר הסבר מסודר איך ניתן לעשות לו רוט או לערוך את הסיסטם ללא רוט???
תגבה את הסיסטם ותערוך אותו ותצרוב מה צריך להסביר..
-
@זונדל-גרנד עם בוטלאודר סגור?
@2580 כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל-גרנד עם בוטלאודר סגור?
בעיקרון אפשר, לא לוקח אחריות
עריכה כנראה שזה תלוי בגרסת האנדרואיד@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותלא נראה שהוא פתח בוטלאודר
-
@2580 כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@זונדל-גרנד עם בוטלאודר סגור?
בעיקרון אפשר, לא לוקח אחריות
עריכה כנראה שזה תלוי בגרסת האנדרואיד@זונדל כתב בבירור | פתיחת בוטלואדר לנגן רויזו z 80:
@דובי-ג אני יפרט מה עשיתי א- גיבתי רום מלא (יש מדריך של חגאי איל לעשות)
ב- השרשרתי את הboot עם מג'יק וצרבתי ומשם היה לי הרשאות רוט והכשרתי מה שרציתי
נ.ב. אני לא מעלה לכאן את הבוט המושרש מכיוון שזה יכול לדפוק לך את הטאצ' מנסיון הכי טוב לקחת את הבוט מהנגן עצמו כי לפעמים יש חוסר תאימותלא נראה שהוא פתח בוטלאודר
-
2 2580 התייחס לנושא זה ב
-
2 2580 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות