שיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל
-
@2580 כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
עוד מישהו שם לב? או שזה ישן ואני בדיליי?
אכן, חדש.
מתיחת פנים חדשה- הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
ועוד כמה שינויים בגרפיקה -
@2580 כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
עוד מישהו שם לב? או שזה ישן ואני בדיליי?
אכן, חדש.
מתיחת פנים חדשה- הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
ועוד כמה שינויים בגרפיקה@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
דווקא שלי בצד ימין
-
@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
דווקא שלי בצד ימין
@2580 כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
דווקא שלי בצד ימין

-
@2580 כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
@יוסי-הגאון כתב בשיתוף | פנים חדשות לצ'אט גוגל:
הודעות שלך יהיו בצד שמאל כמו בווצאפ
דווקא שלי בצד ימין

-
@2580 יש כבר אשכול על זה.
-
@2580 יש כבר אשכול על זה.
@צדיק-וטוב-לו-0 צריך לאשר משהו בהגדרות?
כי לי שום דבר לא השתנה, אפי' שפתחתי עכשיו, במקרה, כתובת מייל חדשה, ושום דבר לא עודכן. -
@צדיק-וטוב-לו-0 צריך לאשר משהו בהגדרות?
כי לי שום דבר לא השתנה, אפי' שפתחתי עכשיו, במקרה, כתובת מייל חדשה, ושום דבר לא עודכן.@יוסף-אלחנן גם ע"ז דובר שם
גוגל בד"כ משחררת לפי קצב שלה.
אצלי בחלק מהמיילים השתנה, בחלק לא. -
@2580 יש כבר אשכול על זה.
-
@צדיק-וטוב-לו-0 צריך לאשר משהו בהגדרות?
כי לי שום דבר לא השתנה, אפי' שפתחתי עכשיו, במקרה, כתובת מייל חדשה, ושום דבר לא עודכן. -
@צדיק-וטוב-לו-0 היכן? אדרבה שאלתי אם אני בדיליי
-
ח חברים נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות