תוכנת החיפוש Everything למה זה לא מחפש גם על און קי
-
תגובה: בתוכנת Everything חיפוש
וגם כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מבקש סיסמת מנהל ,
יש למישהו מושג איך לסדר את זה,
תודה רבה רבה. -
תגובה: בתוכנת Everything חיפוש
וגם כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מבקש סיסמת מנהל ,
יש למישהו מושג איך לסדר את זה,
תודה רבה רבה.@אבא-תודה אמר בתוכנת החיפוש Everything למה זה לא מחפש גם על און קי:
תגובה: בתוכנת Everything חיפוש
וגם כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מבקש סיסמת מנהל ,
יש למישהו מושג איך לסדר את זה,
תודה רבה רבה.תנסה להתקין שוב
-
תגובה: בתוכנת Everything חיפוש
וגם כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מבקש סיסמת מנהל ,
יש למישהו מושג איך לסדר את זה,
תודה רבה רבה.@אבא-תודה לא להתקין שוב
אלא כנס לכלים > אפשרויות > תיקיות > הוסף > סמן את האונקי
ומאז הוא תמיד יזהה אותו כשתכניס אותו -
תגובה: בתוכנת Everything חיפוש
וגם כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מבקש סיסמת מנהל ,
יש למישהו מושג איך לסדר את זה,
תודה רבה רבה.@אבא-תודה לגבי הסיסמת מנהל כשאתה מתקין אל תסמן את "התקן כמנהל" אלא "התקן את השירות של ....."
-
@אבא-תודה לא להתקין שוב
אלא כנס לכלים > אפשרויות > תיקיות > הוסף > סמן את האונקי
ומאז הוא תמיד יזהה אותו כשתכניס אותו -
@אבא-תודה לגבי הסיסמת מנהל כשאתה מתקין אל תסמן את "התקן כמנהל" אלא "התקן את השירות של ....."
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בתוכנת החיפוש Everything למה זה לא מחפש גם על און קי:
@אבא-תודה לגבי הסיסמת מנהל כשאתה מתקין אל תסמן את "התקן כמנהל" אלא "התקן את השירות של ....."
ל"ד בהתקנה, תכנס ל"כלים">אפשרויות>ראשי>הורד את הסימון מ"הפעל כמנהל"
הגדרת הכוננים נשלפים: כלים>אפשרויות>NTFS>לבחור בכונן ולסמן שיכלל במסד הנתונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
