באג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר
-
@ראובן-שבתי
בהמכלול פתוח@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
@ראובן-שבתי
בהמכלול פתוח
https://www.hamichlol.org.il/אליעזר_ברלנדזה חוסם רק בצירוף המילים הרב ובר לנד
אני מאמין שזה באג מעניין איך קורא דבר כזה -
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
@ראובן-שבתי
בהמכלול פתוח
https://www.hamichlol.org.il/אליעזר_ברלנדזה חוסם רק בצירוף המילים הרב ובר לנד
אני מאמין שזה באג מעניין איך קורא דבר כזה@ראובן-שבתי
קיבלתי הודעה כזו מנטפרי.

ועכשיו כל העמוד חסום -
@ראובן-שבתי
קיבלתי הודעה כזו מנטפרי.

ועכשיו כל העמוד חסוםפוסט זה נמחק! -
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
בקיצור, בהמכלול אין סינון מלל.
וכאן יש.בהמכלול אין צירוף של המילים האלה ברלנד לבד לא חוסם
-
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
בקיצור, בהמכלול אין סינון מלל.
וכאן יש.בהמכלול אין צירוף של המילים האלה ברלנד לבד לא חוסם
@ראובן-שבתי
גם אחיעזר ברלנד חוסם כאן (הטעות במקור.) -
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
בקיצור, בהמכלול אין סינון מלל.
וכאן יש.בהמכלול אין צירוף של המילים האלה ברלנד לבד לא חוסם
@ראובן-שבתי גוט!
עשיתי חיפוש גוגל:ברלנד פתוח, אבל ה-ר-ב ב-ר-ל-נ-ד חסום. (להוריד כוכביות...
) -
@ראובן-שבתי גוט!
עשיתי חיפוש גוגל:ברלנד פתוח, אבל ה-ר-ב ב-ר-ל-נ-ד חסום. (להוריד כוכביות...
)@צדיק-וטוב-לו-0 נחסם לך ההודעה לא כתבת טוב
-
@צדיק-וטוב-לו-0 נחסם לך ההודעה לא כתבת טוב
@ראובן-שבתי כעת?
-
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
בקיצור, בהמכלול אין סינון מלל.
וכאן יש.@פלורידה צודק. במכלול אין סינון מלל רובוטי
@NH-LOCAL ברור, אחרת כו"כ ערכים היו מתאקססים שם.
-
@פלורידה כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
בקיצור, בהמכלול אין סינון מלל.
וכאן יש.בהמכלול אין צירוף של המילים האלה ברלנד לבד לא חוסם
@ראובן-שבתי כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
המכלול אין צירוף של המילים האלה
יש 11 פעמים
-
תכתבו "הרב ב רלנד" בצ'אט והופ יש איקסים באג או בכוונה?
(אפילו פה נחסם והייתי צריך לעשות רווח בשם)@ראובן-שבתי כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
תכתבו "הרב ב רלנד" בצ'אט והופ יש איקסים באג או בכוונה?
(אפילו פה נחסם והייתי צריך לעשות רווח בשם)אבל עדיין השני רואה את הכיתוב, אני ניסיתי.
אשמח לשמוע אם למישהו זה לא ככה... -
@ראובן-שבתי כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
תכתבו "הרב ב רלנד" בצ'אט והופ יש איקסים באג או בכוונה?
(אפילו פה נחסם והייתי צריך לעשות רווח בשם)אבל עדיין השני רואה את הכיתוב, אני ניסיתי.
אשמח לשמוע אם למישהו זה לא ככה...@יוסף-אלחנן כתב בבאג | משהו מוזר הרובוט של נטפרי חוסם מילים בצאט בלי קשר:
אבל עדיין השני רואה את הכיתוב, אני ניסיתי.
פשוט תרענן והכל איקסים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות