בקשת מידע | אימולטור אנדרואיד למחשב שעובד בו טוב ווטסאפ
-
@דוד-הצהוב יש בפורום WSA בעברית תעשה חיפוש גוגל ותמצא את זה
-
@דוד-הצהוב שיהיה ברור שהוא עובד מצוין!
המחשב שלך לא מתאים לזה! -
@דוד-הצהוב שיהיה ברור שהוא עובד מצוין!
המחשב שלך לא מתאים לזה!@איציק-דייטש אכן ובכל אופן @דוד-הצהוב דובר ע"ז רבות בעבר והעלו כאן אמולטורים יותר קלילים
-
@איציק-דייטש אכן ובכל אופן @דוד-הצהוב דובר ע"ז רבות בעבר והעלו כאן אמולטורים יותר קלילים
-
@2580 אני בספק עד כמה "הקלילים יותר" קלילים יותר
@איציק-דייטש למען האמת אין לי ניסיון רב עם אמולטורים מה שאני כן זוכר שבעבר ניסיתי בלוסטאקס על מחשב חלש וזה לא זז לאחמ"כ ניסיתי אמולטור אחר (אינני זוכר את שמו) וזה עבד הרבה יותר טוב לא נותר לי אלא להמליץ לידידינו לעבור על השרשורים בפורום על הנושא ולהסיק מסקנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות