בעיה | מיקרוסופט משגע אותי!
-
@מנחםמ כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
בזמנו שילמתי
אם שילמת באזור ה 100-150 מסתבר שזה לא מקורי,
תוכל להסיר את הרישיון כמו שכתוב כאן ולפרוץ / להכניס רישיון חוקי מחדש יכול להיות שיפתור לך את התקלה
(עדיף להתנתק קודם מחשבון מיקרוסופט)
אתה יכול לנסות לראות מה הרישיון שלך כמו שכתוב כאן@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
אם שילמת באזור ה 100-150 מסתבר שזה לא מקורי,
תלוי אצל מי, שילמתי ככה 3 פעמים אצל מישהו מסויים על מקורי - שנרשם באתר של מייקרוסופט.
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
בכל מקרה תקיש את זה ב powershell כמנהל
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatusתיקון
C:\Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatus -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ
נסהC:Program FilesMicrosoft OfficeOffice16OSPP.VBS" /dstatusהמחשב שלך 64 או 32 סיביות?
אותה תוצאה.
64 סיביות. -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
אם שילמת באזור ה 100-150 מסתבר שזה לא מקורי,
תלוי אצל מי, שילמתי ככה 3 פעמים אצל מישהו מסויים על מקורי - שנרשם באתר של מייקרוסופט.
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
בכל מקרה תקיש את זה ב powershell כמנהל
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatusתיקון
C:\Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatus@מישהו12 כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
בכל מקרה תקיש את זה ב powershell כמנהל
C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatus
תיקוןC:\Program FilesMicrosoft OfficeOffice15OSPP.VBS" /dstatus

-
@מנחםמ
נסהcscript "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\OSPP.VBS" /dstatus@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ
נסהcscript "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\OSPP.VBS" /dstatus
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\
cd "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\ lsמה התוצאה?
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ
נסהcscript "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\OSPP.VBS" /dstatus
-
@מנחםמ
רוצה ננסה רגע בשליטה מרחוק?@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ
רוצה ננסה רגע בשליטה מרחוק?כן.
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'? -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ
רוצה ננסה רגע בשליטה מרחוק?כן.
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'?@מנחםמ כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'?
עדיין לא נפתח לך אז לא תשאיר את המייל שלך כאן
-
@מנחםמ כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'?
עדיין לא נפתח לך אז לא תשאיר את המייל שלך כאן
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'?
עדיין לא נפתח לך אז לא תשאיר את המייל שלך כאן
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
@מנחםמ כתב בבעיה | מיקרוסופט משגע אותי!:
יש אפשרות כאן לעבור ל'פרטי'?
עדיין לא נפתח לך אז לא תשאיר את המייל שלך כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות