בעיה | עכבר נעלם בזמן התקנת ווינדוס
-
אני מתקין עכשיו ווינדוס 11 במחשב נייד חדש
במשך כל התהליך לא היה לי עכבר השתמשתי בלחצני המחשב
כאשר אני מגיע לשלב אישור תנאי רישיון אני לא מצליח לסמן את ה וי במשבצת של קבלת תנאי רישיון
למה אין לי עכבר ואין אני פותר את הבעיה@5050 אין עכבר כי חסר דרייבר למשטח עכבר,
אתה צריך לחבר עכבר חיצוני, ואחרי ההתקנה צריך לעשות עדכונים וזה יתקין אוטומטי את כל הדרייברים שחסרים,
אם הוויפי גם לא עובד צריך להוריד דרייבר לוויפי מאתר החברה של המחשב ממחשב אחר,
או אם יש אופציה, לחבר לאינטרנט בחיבור קווי. -
אני מתקין עכשיו ווינדוס 11 במחשב נייד חדש
במשך כל התהליך לא היה לי עכבר השתמשתי בלחצני המחשב
כאשר אני מגיע לשלב אישור תנאי רישיון אני לא מצליח לסמן את ה וי במשבצת של קבלת תנאי רישיון
למה אין לי עכבר ואין אני פותר את הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות