באג | אין הרשאה לגשת לקבצים
-
שלום. יש לי מחשב אם משתמש אחד שהוא מנהל המערכת וכשאני מנסה לפתוח קבצים פשוטים כמו סרטונים ותמונות הוא כותב לי "אין הרשאה לגשת לקבצים"
-
@ישראל-142 יש לי מחשב ווירטואלי אם זה מה שאתה מתכוון
-
@ישראל-142 יש לי מחשב ווירטואלי אם זה מה שאתה מתכוון
-
@ישראל-d
זה באמת גם יכול להיות סיבה אם אתה ניגש לקבצי משתמש של המחשב הרגיל.הפיתרון הוא להוסיף הרשאות של Everyone לתיקיות משתמש במחשב המקורי
@ישראל-142 איך עושים את זה?
-
@ישראל-142 איך עושים את זה?
-
@ישראל-142 היכן נמצא הקובץ הזה
-
@ישראל-142 היכן נמצא הקובץ הזה
-
@ישראל-142 היכן נמצא הקובץ הזה
-
@ישראל-d
בכל מקרה אם אתה מסתבך, אתה יכול לשלוח לי בפרטי מזהה אני דיסק, ומספר טלפון
לפני שבוע עשיתי את זה ללקוח בשליטה מרחוק@ישראל-142 לא מצליח ואין לי אפשרות לפרטי
-
@ישראל-142 לא מצליח ואין לי אפשרות לפרטי
-
@ישראל-d
אם אתה רוצה אתה יכול לרשום את המייל שלך או *להציג אותו בפרופיל שלך, ואני אתן לך פרטים שלי*להציג אותו בפרופיל שלך

@ישראל-142 רשמתי את האימיל שלי בפרופיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




