בעיה | לא מצליח להתקין WSA
-
שלום לכולם
בעבר היה מותקן לי WSA ועבד מצוין עד שדרך REVO UNINSTALER הסרתי התקנה של אפליקציה מסוימת שהייתה מותקנת על הWSA וזה הזהיר אותי שזה ימחק את כל הWSA ואישרתי.
מאז אני לא מצליח להתקין שוב ניסיתי כמה גירסאות אבל תמיד זה מביא שגיאה.
אשמח מאוד לפיתרון או מישהו שמבין שישתלט לי על המחשב ויסדר לי את הבעייה
תודה רבה -
-
שלום לכולם
בעבר היה מותקן לי WSA ועבד מצוין עד שדרך REVO UNINSTALER הסרתי התקנה של אפליקציה מסוימת שהייתה מותקנת על הWSA וזה הזהיר אותי שזה ימחק את כל הWSA ואישרתי.
מאז אני לא מצליח להתקין שוב ניסיתי כמה גירסאות אבל תמיד זה מביא שגיאה.
אשמח מאוד לפיתרון או מישהו שמבין שישתלט לי על המחשב ויסדר לי את הבעייה
תודה רבה -
@YOLEVI
תעשה הסרה לפי המדריך הזה.
https://mitmachim.top/topic/60034/מדריך-הסרת-wsa-בקלותלאחר מכן תתקין מהתחלה
-
@אני-אני-אני אתה בעצם אומר לי לנסות להתקין מהחנות?
-
@אני-אני-אני אתה בעצם אומר לי לנסות להתקין מהחנות?
@YOLEVI כתב בבעיה | לא מצליח להתקין WSA:
אתה בעצם אומר לי לנסות להתקין מהחנות?
לא רק לא ידעתי מאיפה אתה מנסה להתקין
אם מהחנות אז תוכל להיעזר בזה (אישית אם אתה לא בנטפרי / משתמש באפליקציות עם אינטרנט אין לך צורך במה שהעלו פה, ועדיף מהחנות מתעדכן לבד ג"כ) -
@YOLEVI כתב בבעיה | לא מצליח להתקין WSA:
אתה בעצם אומר לי לנסות להתקין מהחנות?
לא רק לא ידעתי מאיפה אתה מנסה להתקין
אם מהחנות אז תוכל להיעזר בזה (אישית אם אתה לא בנטפרי / משתמש באפליקציות עם אינטרנט אין לך צורך במה שהעלו פה, ועדיף מהחנות מתעדכן לבד ג"כ)@אני-אני-אני כתב בבעיה | לא מצליח להתקין WSA:
משתמש באפליקציות עם אינטרנט
תוספת הסבר - אין שירותי גוגל (מייל וכיו"ב)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות