נעלם סימון העכבר בכרום (במחשב מסך מגע)
-
קורה לי המון שפתאום נעלם לי הסימון של העכבר בגוגל כרום(במחשב עצמו זה מופיע רגיל). זה נראה כאילו גוגל כרום מזהה שזה מסך מגע או משהו כזה ולכן הסמל של העכבר נעלם מהמסך. ורק לאחר כיבוי והדלקה זה חוזר. מישהו יודע איך מסדרים את זה????
-
-
@chv
עשיתי. רק אני ידע להגיד לך אם הסתדר בהמשך כי לוקח לו זמן להיעלם. לא יודע במה זה תלוי או מה גורם פשוט פתאום זה נעלם וזה קורה הרבה.
ממש תודה רבה.@YAIR055 יתכן שיש לך בעיה במסך מגע (אם כי זה מוצר איך זה קשור לכרום), שאז תצטרך פשוט לבטל את המסך מגע
-
@YAIR055 יתכן שיש לך בעיה במסך מגע (אם כי זה מוצר איך זה קשור לכרום), שאז תצטרך פשוט לבטל את המסך מגע
@יוסי-מחשבים
זה קורה רק בכרום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

