בירור | שאיבה ב spd
-
תטען קובץ PAC (לא משנה איזה)
תלחץ על-
ואז יפתח הדף הזה-
(אני לדוגמה החלטתי לשאוב את הSYSTEM אז סימנתי אותו אפשר כמובן BOOT ועוד...)
ואז לחזור ל-

להסיר את כל הווים (חוץ מהשניים למעלה)
ואז על OK
ואז-

לחבר את הטלפון וללחוץ על כיבוי והדלקה ביחד(כמו בצריבה רגילה) ירוץ לך סימון תכלת עד הסוף ואז
הופ!! מוכן לך הקובץ ששאבת בתקיה הזאת-ReadFlash (איפה שהתוכנת שאיבה ממוקמת!
בהצלחה!!!!! -
תטען קובץ PAC (לא משנה איזה)
תלחץ על-
ואז יפתח הדף הזה-
(אני לדוגמה החלטתי לשאוב את הSYSTEM אז סימנתי אותו אפשר כמובן BOOT ועוד...)
ואז לחזור ל-

להסיר את כל הווים (חוץ מהשניים למעלה)
ואז על OK
ואז-

לחבר את הטלפון וללחוץ על כיבוי והדלקה ביחד(כמו בצריבה רגילה) ירוץ לך סימון תכלת עד הסוף ואז
הופ!! מוכן לך הקובץ ששאבת בתקיה הזאת-ReadFlash (איפה שהתוכנת שאיבה ממוקמת!
בהצלחה!!!!! -
-
תטען קובץ PAC (לא משנה איזה)
תלחץ על-
ואז יפתח הדף הזה-
(אני לדוגמה החלטתי לשאוב את הSYSTEM אז סימנתי אותו אפשר כמובן BOOT ועוד...)
ואז לחזור ל-

להסיר את כל הווים (חוץ מהשניים למעלה)
ואז על OK
ואז-

לחבר את הטלפון וללחוץ על כיבוי והדלקה ביחד(כמו בצריבה רגילה) ירוץ לך סימון תכלת עד הסוף ואז
הופ!! מוכן לך הקובץ ששאבת בתקיה הזאת-ReadFlash (איפה שהתוכנת שאיבה ממוקמת!
בהצלחה!!!!! -
תטען קובץ PAC (לא משנה איזה)
תלחץ על-
ואז יפתח הדף הזה-
(אני לדוגמה החלטתי לשאוב את הSYSTEM אז סימנתי אותו אפשר כמובן BOOT ועוד...)
ואז לחזור ל-

להסיר את כל הווים (חוץ מהשניים למעלה)
ואז על OK
ואז-

לחבר את הטלפון וללחוץ על כיבוי והדלקה ביחד(כמו בצריבה רגילה) ירוץ לך סימון תכלת עד הסוף ואז
הופ!! מוכן לך הקובץ ששאבת בתקיה הזאת-ReadFlash (איפה שהתוכנת שאיבה ממוקמת!
בהצלחה!!!!!@בלנגה מדריך מפורט אך לא עד הסוף (לאחרונה אני רואה שמגיע לפורום כוח מקצועי חדש...)
אני יוסיף על תמונה 2 כמה עניינים
א' אם תשים לב יש לשונית size ששם צריך להגדיר את גודל המחיצה שבמקור, ואם זה לא תואם זה מוביל לבריק (אאל"ט)
ב' לא בכול הקבצי pac שמסתובבים ברשת מוגדרים הערכים + הגודל - יש להגדיר לבד כתבנית שבתמונה
ג' אם אין לך גיבוי של רום אחר, עדיף לך לא להתעסק עם זה... -
@בלנגה מדריך מפורט אך לא עד הסוף (לאחרונה אני רואה שמגיע לפורום כוח מקצועי חדש...)
אני יוסיף על תמונה 2 כמה עניינים
א' אם תשים לב יש לשונית size ששם צריך להגדיר את גודל המחיצה שבמקור, ואם זה לא תואם זה מוביל לבריק (אאל"ט)
ב' לא בכול הקבצי pac שמסתובבים ברשת מוגדרים הערכים + הגודל - יש להגדיר לבד כתבנית שבתמונה
ג' אם אין לך גיבוי של רום אחר, עדיף לך לא להתעסק עם זה... -
@בלנגה מדריך מפורט אך לא עד הסוף (לאחרונה אני רואה שמגיע לפורום כוח מקצועי חדש...)
אני יוסיף על תמונה 2 כמה עניינים
א' אם תשים לב יש לשונית size ששם צריך להגדיר את גודל המחיצה שבמקור, ואם זה לא תואם זה מוביל לבריק (אאל"ט)
ב' לא בכול הקבצי pac שמסתובבים ברשת מוגדרים הערכים + הגודל - יש להגדיר לבד כתבנית שבתמונה
ג' אם אין לך גיבוי של רום אחר, עדיף לך לא להתעסק עם זה... -
תטען קובץ PAC (לא משנה איזה)
תלחץ על-
ואז יפתח הדף הזה-
(אני לדוגמה החלטתי לשאוב את הSYSTEM אז סימנתי אותו אפשר כמובן BOOT ועוד...)
ואז לחזור ל-

להסיר את כל הווים (חוץ מהשניים למעלה)
ואז על OK
ואז-

לחבר את הטלפון וללחוץ על כיבוי והדלקה ביחד(כמו בצריבה רגילה) ירוץ לך סימון תכלת עד הסוף ואז
הופ!! מוכן לך הקובץ ששאבת בתקיה הזאת-ReadFlash (איפה שהתוכנת שאיבה ממוקמת!
בהצלחה!!!!! -
@בלנגה מדריך מפורט אך לא עד הסוף (לאחרונה אני רואה שמגיע לפורום כוח מקצועי חדש...)
אני יוסיף על תמונה 2 כמה עניינים
א' אם תשים לב יש לשונית size ששם צריך להגדיר את גודל המחיצה שבמקור, ואם זה לא תואם זה מוביל לבריק (אאל"ט)
ב' לא בכול הקבצי pac שמסתובבים ברשת מוגדרים הערכים + הגודל - יש להגדיר לבד כתבנית שבתמונה
ג' אם אין לך גיבוי של רום אחר, עדיף לך לא להתעסק עם זה... -
ל למה באתי התייחס לנושא זה ב
-
נ נחמן בניה התייחס לנושא זה ב
-
ש שניאור שמח התייחס לנושא זה
-
א אלוף תימן התייחס לנושא זה
-
ה המתעניין1 התייחס לנושא זה
-
ב בסדבסד התייחס לנושא זה
-
ב בסדבסד התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות