בעיה | אחרי התקנת ווינדוס
-
@איי-וי
כתבתי הרגע על זה https://mitmachim.top/post/690151
כלומר תצטרך לרכוש מתאם כבל רשת לtayp c או usb, ממליץ בKSP - מתאמי רשת ומפצלי USB עם מתאם רשת
משום מה יש פריטים שלא עלו בסינון מוצרים הנ"ל לכן מצרף עוד קישור KSP - מתאמי רשת לUSB
או שתשאל מחבר.לאחר שתתחבר לרשת ע"י כבל תקבל דרייבר לWIFI ולעכבר, מומלץ לעשות תוך כדי עדכון לווינדוס .
-
@איי-וי
כתבתי הרגע על זה https://mitmachim.top/post/690151
כלומר תצטרך לרכוש מתאם כבל רשת לtayp c או usb, ממליץ בKSP - מתאמי רשת ומפצלי USB עם מתאם רשת
משום מה יש פריטים שלא עלו בסינון מוצרים הנ"ל לכן מצרף עוד קישור KSP - מתאמי רשת לUSB
או שתשאל מחבר.לאחר שתתחבר לרשת ע"י כבל תקבל דרייבר לWIFI ולעכבר, מומלץ לעשות תוך כדי עדכון לווינדוס .
@זנב-לאריות הי תמחק את הפוסט על העכבר, כמעט עניתי לך פעמיים
-
@איי-וי כרטיב רשת אלחוטי https://ksp.co.il/web/item/126148
-
@איי-וי @זנב-לאריות אין צריך להגיע לכל זה (מניסיון) תזין את שם הדגם המדויק באתר היצרן (במחשב אחר כמובן) תוריד דרייברים ותתקין במחשב הנ"ל.
וא"ת, איך אתקין ואין לי עכבר- עכבר חיצוני לדעתי ב100% מהמקרים עובד
- אם לא תשחק עם קיצורי דרך במקלדת
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות