בעיה | בעיה במג'יסק
-
יכול להיות שהכנסת לפני זה בsystem/bin קובץ בשם su?
-
כמו שכתב @זונדל-גרנד יש תיקייה בנתיב הנ"ל בשם su שבעיקרון מחיקה של זה תעזור, (ב 22 אנדרואיד 13 ודאי זה הבעיה)
אני רק אומר שלא ניסיתי את זה אף פעם ואין לי מושג אם זה בעייתי למחוק את זה -
כמו שכתב @זונדל-גרנד יש תיקייה בנתיב הנ"ל בשם su שבעיקרון מחיקה של זה תעזור, (ב 22 אנדרואיד 13 ודאי זה הבעיה)
אני רק אומר שלא ניסיתי את זה אף פעם ואין לי מושג אם זה בעייתי למחוק את זה@אני-אני-אני כתב בבעיה | בעיה במג'יסק:
כמו שכתב @זונדל-גרנד יש תיקייה בנתיב הנ"ל בשם su שבעיקרון מחיקה של זה תעזור, (ב 22 אנדרואיד 13 ודאי זה הבעיה)
אני רק אומר שלא ניסיתי את זה אף פעם ואין לי מושג אם זה בעייתי למחוק את זהבAndroid 13 המקוסטם ההוא, זה כי זה מגיע עם su מובנה מראש.
ב12 פחות נראה לי. תבדוק אם יש את זה גם לפני הפלשת מגיסק.
נ.ב להבנתי זה רק מציק כשזה קופץ, לא בעייתי באמת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות