בירור | מערכת לשליחת sms
-
מחפש מערכת לשליחת sms בכמיות גדלות כ1000 הודעות בחודש (בתשלום כמובן).
נ.ב צריך שיעבוד למספרים האמרקאים (בניו יורק). -
י יוסי5783 סימן נושא זה כשאלה ב
-
מחפש מערכת לשליחת sms בכמיות גדלות כ1000 הודעות בחודש (בתשלום כמובן).
נ.ב צריך שיעבוד למספרים האמרקאים (בניו יורק).@יוסי5783 כתב בבירור | מערכת לשליחת S.N.S:
נ.ב צריך שיעבוד למספרים האמרקאים (בניו יורק).
לא קיים לדעתי
-
מחפש מערכת לשליחת sms בכמיות גדלות כ1000 הודעות בחודש (בתשלום כמובן).
נ.ב צריך שיעבוד למספרים האמרקאים (בניו יורק).פוסט זה נמחק! -
תנסה בימות המשיח Y0773137770@gmail.com יכול להיות שיש להם מערכת כזו
-
מחפש מערכת לשליחת sms בכמיות גדלות כ1000 הודעות בחודש (בתשלום כמובן).
נ.ב צריך שיעבוד למספרים האמרקאים (בניו יורק).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות