עזרה | רום מלא נעול f22 pro
-
מישהו מכיר קישור לרום מלא נעול או אם יש למישהו פון מקורי ויכול להעלות
(או אולי אפשר לשחזר גם עם רום פתוח)
תודה רבה!!!!
@אלוף-העולם-1אגב מישהו יכול להסביר לי למה נעילת בוטלאודר חזרה ע"י פקודת ADB גרמה מכשיר להיכנס לבריק?
עריכה : כאן יש הסבר
-
מצאתי כאן כמה קושחות אולי מישהו שמתמצא בפורום 4PDA או סתם מישהו שיודע להגיד לי איזה מהם נעול
(יש שם אחד שכתוב שזה נעול אבל בפועל בקובץ ההורדה כתוב פתוח)@מישהו12
תייגתי כי אני יודע שאתה מתמצא שם בפורום, מקוה שזה בסדראולי תוכל לפרסם בשבילי שם?! אני לא מצליח להירשם (מסתבך עם הרוסית)אני עכשיו רואה שזה לא ל pro
מישהו יכול לעזור בבקשה? להעלות רום נעול או לשלוח לקישור כזה?
אולי אפילו רק להוציא אותי מהבריק בסכום סימלי?
(אני לא משיג גירסא נעולה)
@Ykingsmart
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות