בקשת מידע | סים לבן, יש היום איפשהו?
-
לי אישית יש אחד מיותר
-
לי אישית יש אחד מיותר
@שמואל-יהודה-0 והם עדיין מחברים אותו?
-
@שמואל-יהודה-0 והם עדיין מחברים אותו?
@cool לא יודע לפני שנה שנתיים ניתקתי אותו אבל זה לא תומך בדור מתקדם אולי 3 לא יותר מזה
-
@cool לא יודע לפני שנה שנתיים ניתקתי אותו אבל זה לא תומך בדור מתקדם אולי 3 לא יותר מזה
@שמואל-יהודה-0 תודה רבה..
מצאתי כבר אפשרויות נוחות יותר -
@שמואל-יהודה-0 תודה רבה..
מצאתי כבר אפשרויות נוחות יותר@cool אתה מדבר על מס' כשר בסים לא כשר
כי מעניין אולי לשמוע מה הפתרון שאתה מצאת
-
@cool אתה מדבר על מס' כשר בסים לא כשר
כי מעניין אולי לשמוע מה הפתרון שאתה מצאת
@שמואל-יהודה-0 תוכל לכתוב לי בtenenbus@gmail.com ?
מעדיף לא לפרסם -
A ahnh התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות