בקשת מידע | איך לאפשר וירטואליזציה בBIOS?
-
שלום. זה המפרט של המכשיר
שם מכשיר י
מעבד Intel(R) Core(TM) i3-3240 CPU @ 3.40GHz 3.40 GHz
RAM מותקן 4.00 GB (3.69 GB ניתנים לשימוש)
מזהה מכשיר 290F51A1-2339-4C6A-AF97-6649DA2B2A7A
מזהה מוצר 00391-70000-00000-AA390
סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64
עט ומגע אין קלט עט או קלט מגע הזמינים עבור צג זה -
שלום. זה המפרט של המכשיר
שם מכשיר י
מעבד Intel(R) Core(TM) i3-3240 CPU @ 3.40GHz 3.40 GHz
RAM מותקן 4.00 GB (3.69 GB ניתנים לשימוש)
מזהה מכשיר 290F51A1-2339-4C6A-AF97-6649DA2B2A7A
מזהה מוצר 00391-70000-00000-AA390
סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64
עט ומגע אין קלט עט או קלט מגע הזמינים עבור צג זה -
@ישראל-d
אם כבר - צריך דגם
נמצא מאחורי המחשב מוטבע / מדבקה
Model...
וגם עם זה לא יהיה תשובה מדוייקת
זה משתנה בין מחשבים
אלא אם כן יש למישהו את המחשב הזה ואז יהיה יותר קל
יותר פשוט שתכנס לביוס ותצלם@משה-מזרחי ENVISION
-
@ישראל-d
אם כבר - צריך דגם
נמצא מאחורי המחשב מוטבע / מדבקה
Model...
וגם עם זה לא יהיה תשובה מדוייקת
זה משתנה בין מחשבים
אלא אם כן יש למישהו את המחשב הזה ואז יהיה יותר קל
יותר פשוט שתכנס לביוס ותצלם@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | איך לאפשר וירטואליזציה בBIOS?:
יותר פשוט שתכנס לביוס ותצלם
איך אני מצלם?
-
@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | איך לאפשר וירטואליזציה בBIOS?:
יותר פשוט שתכנס לביוס ותצלם
איך אני מצלם?
-
@משה-מזרחי אין לי מצלמה אולי תעלה צילומים שונים ואני יגיד אם זה זה
הרקע של זה שחור -
@משה-מזרחי אין לי מצלמה אולי תעלה צילומים שונים ואני יגיד אם זה זה
הרקע של זה שחור -
@משה-מזרחי אין לי מצלמה אולי תעלה צילומים שונים ואני יגיד אם זה זה
הרקע של זה שחור@משה-מזרחי מצאתי ברשת תמונה של הביוס שלי


-
@משה-מזרחי מצאתי ברשת תמונה של הביוס שלי


-
@ישראל-d
אסוס יש להם את הביוס בין הכי קלים לתפעול
או שתמצא מצלמה
או שתחפש בביוס , ותתרגם@משה-מזרחי הצלחתי!!! שחקתי בביוס ובעזרת מדריכים לביוס אחר של אסוס אני הצלחתי
תודה רבה @משה-מזרחי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מצלמה
