דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
168 פוסטים 13 כותבים 8.8k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מיכאל ליבוביץ

    האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...

    D מנותק
    D מנותק
    danidani
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #140

    @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

    האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...

    באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן

    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • D danidani

      @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

      האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...

      באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן

      ק מנותק
      ק מנותק
      קצלנבוגן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #141

      @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

      @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

      האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...

      באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן

      כבר יש לו תודות לך את הבוט המושרש הוא צריך רק לצרוב אותו

      D תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק קצלנבוגן

        @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

        @מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

        האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...

        באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן

        כבר יש לו תודות לך את הבוט המושרש הוא צריך רק לצרוב אותו

        D מנותק
        D מנותק
        danidani
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #142

        @קצלנבוגן אה זה ה m 18?

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D danidani

          @קצלנבוגן אה זה ה m 18?

          ק מנותק
          ק מנותק
          קצלנבוגן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #143

          @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

          @קצלנבוגן אה זה ה m 18?

          בדיוק

          D תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קצלנבוגן

            @מיכאל-ליבוביץ
            השגתי את הבוט למכשיר שלך (קרדיט- @danidani) boot.img
            תעשה עכשיו את המדריך הזה משלב: הוראות ל adb
            בהצלחה!!
            אם אתה מסתבך תעדכן

            ק מנותק
            ק מנותק
            קצלנבוגן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #144

            @קצלנבוגן כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

            השגתי את הבוט למכשיר שלך (קרדיט- @danidani) boot.img
            תעשה עכשיו את המדריך הזה משלב: הוראות ל adb
            בהצלחה!!
            אם אתה מסתבך תעדכן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ק קצלנבוגן

              @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

              @קצלנבוגן אה זה ה m 18?

              בדיוק

              D מנותק
              D מנותק
              danidani
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #145

              @קצלנבוגן יש לי vendor ערוך אני יכול להעלותלו אם הוא ירצה במקום לעבוד על רוט והכשרה

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D danidani

                @קצלנבוגן יש לי vendor ערוך אני יכול להעלותלו אם הוא ירצה במקום לעבוד על רוט והכשרה

                ק מנותק
                ק מנותק
                קצלנבוגן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #146

                @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                @קצלנבוגן יש לי vendor ערוך אני יכול להעלותלו אם הוא ירצה במקום לעבוד על רוט והכשרה

                תוכל להעלות לו עכשיו?

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קצלנבוגן

                  @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                  @קצלנבוגן יש לי vendor ערוך אני יכול להעלותלו אם הוא ירצה במקום לעבוד על רוט והכשרה

                  תוכל להעלות לו עכשיו?

                  D מנותק
                  D מנותק
                  danidani
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #147

                  @קצלנבוגן נזכרתי שאא לצרוב ב sp למכשיר הזהנסיתי בהרבה גירסאות אם יש לו מירקל הוא יצליח

                  ק D ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • D danidani

                    @קצלנבוגן נזכרתי שאא לצרוב ב sp למכשיר הזהנסיתי בהרבה גירסאות אם יש לו מירקל הוא יצליח

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קצלנבוגן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #148

                    @danidani
                    לזה או לM200 M300

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D danidani

                      @קצלנבוגן נזכרתי שאא לצרוב ב sp למכשיר הזהנסיתי בהרבה גירסאות אם יש לו מירקל הוא יצליח

                      D מנותק
                      D מנותק
                      danidani
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #149

                      @danidani להעלות בכל אופן?

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • D danidani

                        @danidani להעלות בכל אופן?

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קצלנבוגן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #150

                        @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                        @danidani להעלות בכל אופן?

                        ניסית וזה לא עבד?

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קצלנבוגן

                          @danidani
                          לזה או לM200 M300

                          D מנותק
                          D מנותק
                          danidani
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #151

                          @קצלנבוגן כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                          לזה או לM200 M300

                          לא הבנתי אתה רוצה שאני אעלה ל m 390? אם כן כבר העלתי!

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קצלנבוגן

                            @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                            @danidani להעלות בכל אופן?

                            ניסית וזה לא עבד?

                            D מנותק
                            D מנותק
                            danidani
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #152

                            @קצלנבוגן כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                            ניסית וזה לא עבד?

                            רק במירקל .אולי הבעיה היא בסקאטר אם יש לך סקאטר לזה אנסה ואעדכן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • D danidani

                              @קצלנבוגן כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                              לזה או לM200 M300

                              לא הבנתי אתה רוצה שאני אעלה ל m 390? אם כן כבר העלתי!

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קצלנבוגן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
                              #153

                              @danidani
                              התכוונתי שאמרו בפורום שלנגנים האלה הצריבה לא עובדת אז שאלתי עם מה שאמרת שהצריבה לא עובדת האם דיברת על האם 18 ולכן שאלתי עם זה לא עבד מניסיון

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קצלנבוגן

                                @danidani
                                התכוונתי שאמרו בפורום שלנגנים האלה הצריבה לא עובדת אז שאלתי עם מה שאמרת שהצריבה לא עובדת האם דיברת על האם 18 ולכן שאלתי עם זה לא עבד מניסיון

                                D מנותק
                                D מנותק
                                danidani
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #154

                                @קצלנבוגן כן דיברתי על ה m 18

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ק מנותק
                                  ק מנותק
                                  קצלנבוגן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי קצלנבוגן
                                  #155

                                  @מיכאל-ליבוביץ
                                  א"כ תוכל לצרוב רק דרך מה שאמרתי למעלה דרך ADB
                                  עריכה: בעצם @danidani תעלה את הקובץ ונצרוב אותו בADB

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק קצלנבוגן

                                    @מיכאל-ליבוביץ
                                    א"כ תוכל לצרוב רק דרך מה שאמרתי למעלה דרך ADB
                                    עריכה: בעצם @danidani תעלה את הקובץ ונצרוב אותו בADB

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    danidani
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #156

                                    @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • D danidani

                                      @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קצלנבוגן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #157

                                      @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                      @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

                                      אפשר כמדומני לצרוב כל מחיצה בפי עצמה במצב פסטבוסט

                                      D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קצלנבוגן

                                        @danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:

                                        @קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?

                                        אפשר כמדומני לצרוב כל מחיצה בפי עצמה במצב פסטבוסט

                                        D מנותק
                                        D מנותק
                                        danidani
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #158

                                        @קצלנבוגן הדרייב שלי מלא אעלה עוד מעט בעזרת השם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • D danidani

                                          @קצלנבוגן נזכרתי שאא לצרוב ב sp למכשיר הזהנסיתי בהרבה גירסאות אם יש לו מירקל הוא יצליח

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעון pc
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #159

                                          @danidani m18?
                                          צרבתי לו רק בsp ועבד לי תמיד אפילו בלי לפתוח בוטלואדר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר