בקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום
-
@קצלנבוגן לא אולי בהמשך עוד שעה שעתיים... אתה תוכל?
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
לא אולי בהמשך עוד שעה שעתיים... אתה תוכל?
לאיזה מייל תשלח את הקוד?
-
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן
-
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן
@danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן
כבר יש לו תודות לך את הבוט המושרש הוא צריך רק לצרוב אותו
-
@danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@מיכאל-ליבוביץ כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
האם מישהו מוכן לעזור לי בזה מוכן אפילו בתשלום...
באיזה מכשיר מדובר אולי יש לי כבר מוכן
כבר יש לו תודות לך את הבוט המושרש הוא צריך רק לצרוב אותו
-
@מיכאל-ליבוביץ
השגתי את הבוט למכשיר שלך (קרדיט- @danidani) boot.img
תעשה עכשיו את המדריך הזה משלב: הוראות ל adb
בהצלחה!!
אם אתה מסתבך תעדכן -
-
@danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@קצלנבוגן יש לי vendor ערוך אני יכול להעלותלו אם הוא ירצה במקום לעבוד על רוט והכשרה
תוכל להעלות לו עכשיו?
-
@danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@danidani להעלות בכל אופן?
ניסית וזה לא עבד?
-
@קצלנבוגן כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
לזה או לM200 M300
לא הבנתי אתה רוצה שאני אעלה ל m 390? אם כן כבר העלתי!
-
@danidani
התכוונתי שאמרו בפורום שלנגנים האלה הצריבה לא עובדת אז שאלתי עם מה שאמרת שהצריבה לא עובדת האם דיברת על האם 18 ולכן שאלתי עם זה לא עבד מניסיון -
@מיכאל-ליבוביץ
א"כ תוכל לצרוב רק דרך מה שאמרתי למעלה דרך ADB
עריכה: בעצם @danidani תעלה את הקובץ ונצרוב אותו בADB -
@danidani כתב בבקשה | להוריד WIFI מאנדרואיד 8 גם בתשלום:
@קצלנבוגן אפשר לצרוב vendor דרך adb?
אפשר כמדומני לצרוב כל מחיצה בפי עצמה במצב פסטבוסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות