בעיה | כניסה עם קוד PIN לא מופיעה
-
בד"כ אני נכנסת קוד PIN
פתאום ביום ששי נעלמה האפשרות הזו והא מבקש סיסמא. מה אפשר לעשות? אני לא יודעת מה הסיסמא. -
@דפנה כתב בבעיה | כניסה עם קוד PIN לא מופיעה:
יש רק משתמש אחד.
- אפשר לאקטב את משתמש Administrator בפקודת
net user administrator /active:yesומשמה לטפל בעניין
- אפשר גם לנסות לאפס את הסיסמה
-
אני לא יודעת מה קרה, ואיך קרה.
אבל ניסיתי להוציא את הדיסק קשיח (SSD) ולחבר למחשב אחר ע"מ לגבות את החומר, ואז לאפס הכל.
בסוף התחרטתי, כי לא ידעתי איך לחבר דיסק SSD - לא היה לי מתאם, אז החזרתי למקום וכשהפעלתי את המחשב שוב - המחשב עלה בלי סיסמא ובלי כלום - פשוט נכנס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות