עזרה | מודול סליקה לחשבון הבנק שלי מבלי שיהיה לי עמותה
-
שלום רב אני זקוק לתרומות דרך הקו אבל אין לי עמותה מישהו יודע אם יש איזו חברת סליקה שאפשר דרכה לסלוק גם בלי עמותה?
-
שלום רב אני זקוק לתרומות דרך הקו אבל אין לי עמותה מישהו יודע אם יש איזו חברת סליקה שאפשר דרכה לסלוק גם בלי עמותה?
@פרטיזנים אתה צריך דווקא עם מערכת טלפונית ?
כי נראה לי שיש חברה שנקראת תקבול שלא צריך עמותה
אני מדגיש שאני לא מתחייב רק כך זכור לי כמו כן יתכן מאוד שיש עוד חברות שזה אפשרי אתה יכול לחפש כמו כן אני לא לוקח אחריות על רמת השירות מהימנות וכולי של החברה לא מכיר אותה מאף מקום
אני לא ברור מה בנוגע לסליקה במערכות טלפוניות שלהם אם זה רלוונטי תיצור איתי קשר בפרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות