הצעת ייעול | לגבי המדריך הזה
-
https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatekהסתבכתי הרבה בשלב 3 לגבי הערך של הזיכרון והבנתי שזה לא מתאים לכל המכשירים וגם התוכנה הזאתh נועלת את המכשיר כבוי עד לגמר הטעינה מצאתי שיטה יותר קלה לא יודע למה לא כתבו את זה מעלים את הסקטר בsp ובלשונית הורדה מעלים את הפרלואדר שיצרתם ואז מסמנים בלשונית eamory test על השורה הראשונה לוחצים סטארט ומחברים את המכשיר ומקבלים את התוצאה של ערך כל הזיכרון
-
https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatekהסתבכתי הרבה בשלב 3 לגבי הערך של הזיכרון והבנתי שזה לא מתאים לכל המכשירים וגם התוכנה הזאתh נועלת את המכשיר כבוי עד לגמר הטעינה מצאתי שיטה יותר קלה לא יודע למה לא כתבו את זה מעלים את הסקטר בsp ובלשונית הורדה מעלים את הפרלואדר שיצרתם ואז מסמנים בלשונית eamory test על השורה הראשונה לוחצים סטארט ומחברים את המכשיר ומקבלים את התוצאה של ערך כל הזיכרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות