בעיה | לוח מגע במחשב נייד של DELL
-
יש לי מחשב נייד של DELL , מאז שקנינו אותו לוח המגע עושה בעיות. לכמה ימים הוא לא עובד כלל ופתאום אחרי שעושים עדכון בווינדוס הוא נהיה מדי רגיש, כך שנלחץ העכבר כשנוגעים רק בפלסטיק בקצה המחשב.
(כשאני מחבר עכבר אלחוטי הוא עובד ללא בעיות.)
מה יכולה להיות התקלה? אשמח לעזרה -
אם היה זמן שהוא היה טוב תנסה לחזור לדריבר קודם דרך מנהל ההתקנים
לגבי רגישות יתר תנסה לראות בהגדרות@דוד-משה-1 כתב בבעיה | לוח מגע במחשב נייד של DELL:
אם היה זמן שהוא היה טוב תנסה לחזור לדריבר קודם דרך מנהל ההתקנים
לגבי רגישות יתר תנסה לראות בהגדרותאין זמן שזה טוב, או שזה רגיש מדי או שלא עובד
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | לוח מגע במחשב נייד של DELL:
אם היה זמן שהוא היה טוב תנסה לחזור לדריבר קודם דרך מנהל ההתקנים
לגבי רגישות יתר תנסה לראות בהגדרותאין זמן שזה טוב, או שזה רגיש מדי או שלא עובד
-
יש לי מחשב נייד של DELL , מאז שקנינו אותו לוח המגע עושה בעיות. לכמה ימים הוא לא עובד כלל ופתאום אחרי שעושים עדכון בווינדוס הוא נהיה מדי רגיש, כך שנלחץ העכבר כשנוגעים רק בפלסטיק בקצה המחשב.
(כשאני מחבר עכבר אלחוטי הוא עובד ללא בעיות.)
מה יכולה להיות התקלה? אשמח לעזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות