בקשה | לצורך פתיחת מייל אשמח-עם מישהו יכול-לקבל עבורי sms
-
ח חסיד פשוט סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חסיד פשוט סימן נושא זה כנפתר ב
-
@חסיד-פשוט לא צריך sms בפתיחת מייל.
-
@חסיד-פשוט לא צריך sms בפתיחת מייל.
@הייתי-שמח-להבין כתב בבקשה | לצורך פתיחת מייל אשמח-עם מישהו יכול-לקבל עבורי sms:
@חסיד-פשוט לא צריך sms בפתיחת מייל.
הרבה פעמים צריך
-
@הייתי-שמח-להבין כתב בבקשה | לצורך פתיחת מייל אשמח-עם מישהו יכול-לקבל עבורי sms:
@חסיד-פשוט לא צריך sms בפתיחת מייל.
הרבה פעמים צריך
@ראובן-שבתי אני לא יודע, אני פתחתי כעשרה מיילים עד עכשיו, אחד אתמול, והסתדרתי יופי.
-
@ראובן-שבתי אני לא יודע, אני פתחתי כעשרה מיילים עד עכשיו, אחד אתמול, והסתדרתי יופי.
@הייתי-שמח-להבין
בג'ימייל כרגע תמיד מבקש ממני SMS בפתיחת חשבון חדש.
לא היה לי כך בעבר. -
@הייתי-שמח-להבין
בג'ימייל כרגע תמיד מבקש ממני SMS בפתיחת חשבון חדש.
לא היה לי כך בעבר.@Uri-W כתב בבקשה | לצורך פתיחת מייל אשמח-עם מישהו יכול-לקבל עבורי sms:
@הייתי-שמח-להבין
בג'ימייל כרגע תמיד מבקש ממני SMS בפתיחת חשבון חדש.
לא היה לי כך בעבר.יש לזה תקופות שונות. יש תקופות שצריך, ויש שלא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות