בקשת מידע | ציוד פרטי סיבים פרטנר
-
שלום לכולם
אשמח להמלצות לראוטר ומתאם אופטי , תואם לפריסת סיבים של פרטנר דרך קופסת תקשורת של בזק , הסיבים הם בטכנולוגיית GPON ולא P2Pנ.ב עיקר השאלה היא על הממיר אופטי ,כיון שבזה צריך שיהיה תואם ללא צורך באקטביציה של פרטנר (הם טוענים שהם לא יכולים לאקטב טכנית...)
אשמח שיענו על זה רק מידיעה
תודה מראש -
שלום לכולם
אשמח להמלצות לראוטר ומתאם אופטי , תואם לפריסת סיבים של פרטנר דרך קופסת תקשורת של בזק , הסיבים הם בטכנולוגיית GPON ולא P2Pנ.ב עיקר השאלה היא על הממיר אופטי ,כיון שבזה צריך שיהיה תואם ללא צורך באקטביציה של פרטנר (הם טוענים שהם לא יכולים לאקטב טכנית...)
אשמח שיענו על זה רק מידיעה
תודה מראש@amit5470 אני מכיר מישהו שיש לו מתאם שפרטנר הביאו בשביל לחבר את הראוטר הישן שלהם.
ואחרי תקופה זה עשה בעיות, ובשיחה שלי עם שירות הלקוחות הם טענו שיש אצלם הרבה בעיות עם הממיר אופטי.לענ"ד שווה לשכור מהם ראוטר ב 25 ש"ח לחודש כדי שיעבוד טוב. זה ראוטר ששוה 800-1000 ש"ח
-
@amit5470 אני מכיר מישהו שיש לו מתאם שפרטנר הביאו בשביל לחבר את הראוטר הישן שלהם.
ואחרי תקופה זה עשה בעיות, ובשיחה שלי עם שירות הלקוחות הם טענו שיש אצלם הרבה בעיות עם הממיר אופטי.לענ"ד שווה לשכור מהם ראוטר ב 25 ש"ח לחודש כדי שיעבוד טוב. זה ראוטר ששוה 800-1000 ש"ח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות