בירור | שינוי טווח הבהירות של המסך בנגן M390 ובשאר מכשירי האנדרואיד
-
פנה אלי מישהו שטוען שמינימום הבהירות של המסך בנגן ה M390 שלו (אנדרואיד 5.1) גבוהה מידי לטעמו והוא רוצה שהטווח של הבהירות שהנגן מציע יהיה גדול יותר - כלפי מטה
ישר חשבתי שבטח יש איזו הגדרה ל build.prop שיכולה לטפל בזה אבל בחיפוש גוגל ראיתי כמה הגדרות שונות לזה כמו:ro.lcd_min_brightness=50 ro.lcd_brightness=255או
ro.min.brightness=255 ro.max.brightness=255או
ro.config.lowest_brightness=10. ro.config.highest_brightness=255.הבנתי שזה יכול להשתנות בין היצרנים והקושחות השונות ולכן השאלה שלי מתחלקת ל 3
א. האם הוספת הגדרה שלא נתמכת במכשיר האנדרואיד הספציפי הזה יכולה לפגום משהו (כלומר, מה יקרה אם אני יכניס ערך כמו reform_supporter=yes - הגדרה שוודאי לא אמורה להיות שם, משהו יקרה? (אולי כמה אפליקציות כמו יד 2 יפסיקו לעבוד...))
ב. יכול להיות שישנה הגדרה אוניברסלית לזה שתעבוד בכל המכשירים ובכל גרסאות האנדרואיד?
ג. אם מישהו יודע ספציפית לגבי המכשיר הזה ויוכל לומר לי - תודה -
פנה אלי מישהו שטוען שמינימום הבהירות של המסך בנגן ה M390 שלו (אנדרואיד 5.1) גבוהה מידי לטעמו והוא רוצה שהטווח של הבהירות שהנגן מציע יהיה גדול יותר - כלפי מטה
ישר חשבתי שבטח יש איזו הגדרה ל build.prop שיכולה לטפל בזה אבל בחיפוש גוגל ראיתי כמה הגדרות שונות לזה כמו:ro.lcd_min_brightness=50 ro.lcd_brightness=255או
ro.min.brightness=255 ro.max.brightness=255או
ro.config.lowest_brightness=10. ro.config.highest_brightness=255.הבנתי שזה יכול להשתנות בין היצרנים והקושחות השונות ולכן השאלה שלי מתחלקת ל 3
א. האם הוספת הגדרה שלא נתמכת במכשיר האנדרואיד הספציפי הזה יכולה לפגום משהו (כלומר, מה יקרה אם אני יכניס ערך כמו reform_supporter=yes - הגדרה שוודאי לא אמורה להיות שם, משהו יקרה? (אולי כמה אפליקציות כמו יד 2 יפסיקו לעבוד...))
ב. יכול להיות שישנה הגדרה אוניברסלית לזה שתעבוד בכל המכשירים ובכל גרסאות האנדרואיד?
ג. אם מישהו יודע ספציפית לגבי המכשיר הזה ויוכל לומר לי - תודה@מתכנת-חובב ספציפית במכשיר שלך אני יכול להגיד לך 2 דברים
1 את האפשרות השניה ניסיתי אני כבר פעם לדחוף לקובץ שלי וזה לא נראה לי עזר
מה שכן כשאתה שולף דברים כאלו מהרשת אתה צריך לדעת גם את הטווח המתאים ושח"ו לא תציין טווח נמוך מידי ואז המסך עלול להיפגע (תראה אולי באינדקס שכתבתי פעם מצויין הטווח המומלץ)
נראה לי ש gpt המליץ לי את האפשרות השניה -
עד שמתלונן על זה שאין תאורה נמוכה מספיק שיתלונן שאין תאורה גבוהה מספיק. כל פעם שהייתי יוצא עם המכשיר הנ''ל לשמש הייתי מנחש על מה ללחוץ. את זה יש אפשרות לסדר או שזה מוגבל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות