בעיה | NVIDIA לא נפתח
-
@קטוצ-קע תוריד ותתקין:
https://dl.dell.com/FOLDER08602669M/1/NVIDIA-GeForce-GTX-1050-1050Ti-1060-and-MX-940-150-230_M4PJW_WIN_30.0.15.1272_A08.EXE
עם הבעיה זה בדרייבר זה אמור לפתור את הבעיה@a-y-f הורדתי כבר את זה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html והתוכנה- NVIDIA Control Panel נפתח כבר, והקובץ שהורדתי התקין לי תוכנה נוספת- GeForce Experience עשיתי שלב אחרי שלב עד השלב הזה:
ובהתקנה נפתח לי גם החלון הזה וג"כ עשיתי שלב אחרי שלב עד שהצלחתי לעדכן הכל דרך האתר ועכשיו הוא רק כותב שתוכנית השירות שלי הסתיימה, זה בעיה?

-
@a-y-f הורדתי כבר את זה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html והתוכנה- NVIDIA Control Panel נפתח כבר, והקובץ שהורדתי התקין לי תוכנה נוספת- GeForce Experience עשיתי שלב אחרי שלב עד השלב הזה:
ובהתקנה נפתח לי גם החלון הזה וג"כ עשיתי שלב אחרי שלב עד שהצלחתי לעדכן הכל דרך האתר ועכשיו הוא רק כותב שתוכנית השירות שלי הסתיימה, זה בעיה?

-
@קטוצ-קע זה מה שזה מראה בהגדרות תצוגה מתקדמות, זה אומר לך משהו?

(יש לי מסך נוסף שמחובר למחשב) -
@a-y-f לא הורדתי, כי כבר הורדתי את מה שהבאת בהתחלה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html
חסר להוריד גם את מה שהבאת בפעם השניה? -
@a-y-f לא הורדתי, כי כבר הורדתי את מה שהבאת בהתחלה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html
חסר להוריד גם את מה שהבאת בפעם השניה? -
@a-y-f לא הורדתי, כי כבר הורדתי את מה שהבאת בהתחלה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html
חסר להוריד גם את מה שהבאת בפעם השניה?@קטוצ-קע הצעה קטנה: לפי ההודעה התוכנה לא מזהה מסך שמחובר לכרטיס מסך, אולי תבדוק את הכבל של המסך מחובר לכרטיס מסך ולא ללוח האם עצמו.
החיבור של הכרטיס מסך אמור להיות בחלק התחתון יותר של המחשב מאחורה.
https://hungrypc.co.nz/wp-content/uploads/2019/07/Port-layout-with-graphics-card-1024x768.jpg -
@קטוצ-קע הצעה קטנה: לפי ההודעה התוכנה לא מזהה מסך שמחובר לכרטיס מסך, אולי תבדוק את הכבל של המסך מחובר לכרטיס מסך ולא ללוח האם עצמו.
החיבור של הכרטיס מסך אמור להיות בחלק התחתון יותר של המחשב מאחורה.
https://hungrypc.co.nz/wp-content/uploads/2019/07/Port-layout-with-graphics-card-1024x768.jpg
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות