בעיה | NVIDIA לא נפתח
-
-
@אנונימוס-0 בהגדרות האלו?

-
@קטוצ-קע הפעלתי והגעתי לשלב הזה:

וכשאני לוחץ על עדכן הוא כותב:

זה קשור אולי למה שכתוב בחלק בעליון?:

-
@קטוצ-קע תלחץ WIN + R ותכניס את המילים msinfo32 אנטר ודגם לוח האם או משהו כזה ( אני לא יודע מה השם המדויק כי המחשב שלי באנגלית )
-
@קטוצ-קע תוריד ותתקין:
https://dl.dell.com/FOLDER08602669M/1/NVIDIA-GeForce-GTX-1050-1050Ti-1060-and-MX-940-150-230_M4PJW_WIN_30.0.15.1272_A08.EXE
עם הבעיה זה בדרייבר זה אמור לפתור את הבעיה@a-y-f הורדתי כבר את זה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html והתוכנה- NVIDIA Control Panel נפתח כבר, והקובץ שהורדתי התקין לי תוכנה נוספת- GeForce Experience עשיתי שלב אחרי שלב עד השלב הזה:
ובהתקנה נפתח לי גם החלון הזה וג"כ עשיתי שלב אחרי שלב עד שהצלחתי לעדכן הכל דרך האתר ועכשיו הוא רק כותב שתוכנית השירות שלי הסתיימה, זה בעיה?

-
@a-y-f הורדתי כבר את זה https://www.nv-drivers.eu/final-download-driver-for-GeForceMX230-with-id-205.html והתוכנה- NVIDIA Control Panel נפתח כבר, והקובץ שהורדתי התקין לי תוכנה נוספת- GeForce Experience עשיתי שלב אחרי שלב עד השלב הזה:
ובהתקנה נפתח לי גם החלון הזה וג"כ עשיתי שלב אחרי שלב עד שהצלחתי לעדכן הכל דרך האתר ועכשיו הוא רק כותב שתוכנית השירות שלי הסתיימה, זה בעיה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


